Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Клієнти скаржаться на масові повернення переказів з наших карток
В роботі "ПриватБанку" сьогодні, 30 серпня, стався збій. Клієнти скаржаться на масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах. На це вже звернули увагу голова "Монобанку" та блогери.
Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський у своєму Телеграм-каналі. Він додав допис о 21:15 за Києвом.
"В Приваті збій. Масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах. Бажаємо колегам скоріше піднятися", - йдеться у повідомленні.
Крім цього, як повідомляють у соцмережах, у багатьох не вдалось зробити донат для військових ЗСу через додаток "ПриватБанку". Наразі представники банку ще не дали коментарі щодо проблем у роботі.
Станом на 21:38 Гороховський уже заявив, що проблема у "Приватбанк" вже вирішена.
Нагадаємо, що останній раз збій в роботі банку стався 6 червня. Тоді в магазинах Києва через збій утворились черги. У відділі клієнтської допомоги "Привату" збій підтвердили.
Крім цього, останнім часом українці масово почали скаржитися на дивні комісії ПриватБанку. При оплаті товарів на пошті у них двічі списувались гроші.
Також у Приваті пояснили, чи зможе банк допомогти у випадку шахрайства. Одна з клієнток банку поскаржилась, що продавець взяв у неї передоплату у розмірі 100% за товар, а потім зник. Товар, за який вона заплатила, їй не прийшов, а номера телефонів шахрая відразу були заблоковані.
"У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом", - відповів представник "Приватбанку".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.