“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Клієнти скаржаться на масові повернення переказів з наших карток
В роботі "ПриватБанку" сьогодні, 30 серпня, стався збій. Клієнти скаржаться на масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах. На це вже звернули увагу голова "Монобанку" та блогери.
Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський у своєму Телеграм-каналі. Він додав допис о 21:15 за Києвом.
"В Приваті збій. Масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах. Бажаємо колегам скоріше піднятися", - йдеться у повідомленні.
Крім цього, як повідомляють у соцмережах, у багатьох не вдалось зробити донат для військових ЗСу через додаток "ПриватБанку". Наразі представники банку ще не дали коментарі щодо проблем у роботі.
Станом на 21:38 Гороховський уже заявив, що проблема у "Приватбанк" вже вирішена.
Нагадаємо, що останній раз збій в роботі банку стався 6 червня. Тоді в магазинах Києва через збій утворились черги. У відділі клієнтської допомоги "Привату" збій підтвердили.
Крім цього, останнім часом українці масово почали скаржитися на дивні комісії ПриватБанку. При оплаті товарів на пошті у них двічі списувались гроші.
Також у Приваті пояснили, чи зможе банк допомогти у випадку шахрайства. Одна з клієнток банку поскаржилась, що продавець взяв у неї передоплату у розмірі 100% за товар, а потім зник. Товар, за який вона заплатила, їй не прийшов, а номера телефонів шахрая відразу були заблоковані.
"У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом", - відповів представник "Приватбанку".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.