“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
При оплаті у магазині гроші з карти списуються, але термінал "Привату" чеки не видає. Банк підтвердив проблему
6 червня в роботі "Приватбанку" стався збій. Клієнти скаржаться, що при оплаті у магазині гроші з карти списуються, але термінал "Привату" чеки не видає.
Користувачі повідомляють, що в магазинах Києва через збій утворились черги. У відділі клієнтської допомоги "Привату" збій підтверджують.
"Наразі спостерігаються складнощі в роботі банкоматів, терміналів, оплати в торгових точках та проведення платежів за допомогою Приват24. Приносимо вибачення за незручності. Наші фахівці вже займаються вирішенням питання", - йдеться у повідомленні банку.
При цьому кошти, яки списалися обіцяють повернути протягом 40 хвилин - години після здійснення оплати, якщо на терміналі була відмова.
Оновлено о 19:25. Згодом у банку повідомили, що стабільна робота сервісів "Привату" оновлена.
Проте проблеми клієнтів, з карток яких гроші вже зняли, так і не були вирішені: повернення коштів не відбулося. У службі підтримки "Приватбанку" кажуть, що чекати доведеться до 11 днів. Там кажуть, що на 11-й день сума повертається на картку автоматично, а до тих під треба чекати певного запиту.
З проблемами при оплаті через термінали "Привату" зіткнулися і клієнти Monobank. В службі підтримки Монобанку кажуть, що якщо після здійснення операції у торговій точці кошти з рахунку картки моно списало, але товар не віддають (через те, що не бачать успішної операції), кошти мають повернутись.
Там радять зберегти чек відмови з магазину та надати його "Монобанку" у разі якщо суму не буде повернуто.
Також там радять у будь-якому випадку повідомляти, якщо товар не було видано, але і гроші не повернулися на картку.
Нагадаємо, раніше масштабний збій у роботі Приватбанку стався 29 квітня. Наступного дня його вже повністю усунули.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.