У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
При оплаті у магазині гроші з карти списуються, але термінал "Привату" чеки не видає. Банк підтвердив проблему
6 червня в роботі "Приватбанку" стався збій. Клієнти скаржаться, що при оплаті у магазині гроші з карти списуються, але термінал "Привату" чеки не видає.
Користувачі повідомляють, що в магазинах Києва через збій утворились черги. У відділі клієнтської допомоги "Привату" збій підтверджують.
"Наразі спостерігаються складнощі в роботі банкоматів, терміналів, оплати в торгових точках та проведення платежів за допомогою Приват24. Приносимо вибачення за незручності. Наші фахівці вже займаються вирішенням питання", - йдеться у повідомленні банку.
При цьому кошти, яки списалися обіцяють повернути протягом 40 хвилин - години після здійснення оплати, якщо на терміналі була відмова.
Оновлено о 19:25. Згодом у банку повідомили, що стабільна робота сервісів "Привату" оновлена.
Проте проблеми клієнтів, з карток яких гроші вже зняли, так і не були вирішені: повернення коштів не відбулося. У службі підтримки "Приватбанку" кажуть, що чекати доведеться до 11 днів. Там кажуть, що на 11-й день сума повертається на картку автоматично, а до тих під треба чекати певного запиту.
З проблемами при оплаті через термінали "Привату" зіткнулися і клієнти Monobank. В службі підтримки Монобанку кажуть, що якщо після здійснення операції у торговій точці кошти з рахунку картки моно списало, але товар не віддають (через те, що не бачать успішної операції), кошти мають повернутись.
Там радять зберегти чек відмови з магазину та надати його "Монобанку" у разі якщо суму не буде повернуто.
Також там радять у будь-якому випадку повідомляти, якщо товар не було видано, але і гроші не повернулися на картку.
Нагадаємо, раніше масштабний збій у роботі Приватбанку стався 29 квітня. Наступного дня його вже повністю усунули.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.