"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Все через особливості налаштування платіжних терміналів
Останнім часом українці масово почали скаржитися на дивні комісії ПриватБанку. При оплаті товарів на пошті у них двічі списувались гроші.
В банку кажуть, що все це через особливості налаштування терміналів. Про це повідомляє портал "Мінфін".
Клієнти банку кажуть, що при оформленні стандартної універсальної картки їм повідомляють, що оплата товарів та послуг через банківські термінали проводиться без комісії. Однак з поштою це чогось не працює.
Так, одна з постраждалих скаржиться, що при оплаті товару на пошті окрім вартості доставки та комісії в 417 гривень (за переказ платежу) ПриватБанк списав додатково 101,43 гривні комісії. Це обурило користувачку.
"Замість оплати товару, банк провів цю операцію як переказ грошей на картку і списав комісію як з переказу на картку. Тобто комісію за переказ грошей з мене списали і пошта, і банк... Я рідко користуюсь цією картою і тримала на ній суму тільки на цю конкретну оплату. Тому зняття комісії без попередження чи згоди призвело до виникнення боргу, про який я могла б ще довго не дізнатись, мені б ще й відсотки нарахували", - йдеться у повідомленні жінки, яка втратила гроші.
Сума у сто з копійками гривень не те щоб дуже велика, але втрачати гроші ні за що досить прикро. Клієнтка звернулася за поясненням до банку, однак там відповіли, що вони не причому: вся справа в налатшуваннях поштових платіжних терміналів.
Жінка запитала, як наступного разу можна дізнатись, коли комісія при оплаті є, а коли немає.
"При кожній оплаті слід питати касира, як налаштований їх термінал", - такою була відповідь Привату.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.