“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Відтепер обслуговування клієнтів має здійснюватися лише українською
У суботу, 16 січня набрала чинності 30 стаття мовного закону. Тепер представники сфери послуг повинні спілкуватися з клієнтами українською мовою за замовчуванням.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Це стосується супермаркетів, інтернет-магазинів, кафе, банків, АЗС, аптек, магазинів стільникового зв'язку і одягу і т.д.
Виробники і продавці в Україні повинні надавати споживачам інформацію про товари, роботи чи послуги державною мовою. Але така інформація може дублюватися на будь-якій іншій мові.
Варто підкреслити, що на прохання клієнта обслуговування може здійснюватися на іншій мові, прийнятній для сторін.
Якщо представник послуг порушив закон, кожен громадянин зможе звернутися до уповноваженого з захисту державної мови Тараса Кременя. У разі систематичних порушень мовного законодавства порушників штрафуватимуть .
Крім того, секретаріат омбудсмена може здійснювати позапланові перевірки для контролю за порушеннями мовного закону .
Раніше Інформатор розповідав, що робити в разі відмови обслуговувати вас на державній мові.