“Всюди, де вони росіяни заходили на наші території, вони знищували школи та церкви. Росіяни вбили 50 священнослужителів тільки за те, що вони “повинні” були служити патріарху Кірілу та їхній церкві, а священник служить людям та Богу”
"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
Ця композиція спрямована на те, щоби дати заряд позитиву і віри в те що, незважаючи на теперішні скрутні реалії, в результаті все неодмінно буде добре. Основний меседж пісні в тому що навіть якщо здається, що усі зусилля марні і ти не бачиш змін на краще, в жодному випадку не можна опускати руки і здаватись!
Сервіс є одним з найпопулярніших ресурсів в Україні
Українці за день в середньому проводять у відеосервісі Youtube більше 55 хвилин. Сервіс є одним з найпопулярніших ресурсів в Україні.
Про це йдеться в українській версії офіційного блогу Google,передає Інформатор .
За даними Google, в умовах того, що останнім часом багато людей повинні були залишатися вдома, велику популярність в світі отримав контент, який допомагав людям вчитися, розвиватися і відпочивати, не виходячи з дому.
"Так, щоденні перегляди відео домашніх тренувань зросли на 340%, перегляди відео з медитаціями зросли на 35%, а перегляд кулінарних каналів збільшився на 45%. Час перегляду прямих трансляцій на YouTube в світі зріс у 10 разів за три роки, а глядачі дивляться прямі трансляції в середньому у 4 рази довше, ніж звичайні відео", - йдеться у повідомленні.
В українському сегменті YouTube під час пандемії виникли досить унікальні тренди, кажуть в компанії.
"Так, в грудні 2020 року освітній контент (фізика, математика і хімія) в Україні дивилися на 50% активніше, ніж за рік до цього. Значно зріс інтерес глядачів до локального туристичного контенту - відео про походи та рафтинг зросли в переглядах більш ніж на 80%. Одним з найцікавіших трендів в українському YouTube під час пандемії став контент, присвячений рибництву - час перегляду відповідних відео зріс на 50% в грудні 2020 року порівняно з груднем 2019 року", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, 21 березня в роботі відеохостингу YouTube стався глобальний збій.
Також ми писали про збої в роботі Telegram - користувачі скаржилися на неможливість користуватися месенджером.Крім того, були труднощі з підключенням - як в додатку, так і в десктопній версії.