Укрзалізниця використовує принцип банківського фінмоніторингу для свойого застосунку
Укрзалізниця оновила результати посиленого контролю онлайн-купівель квитків на внутрішні маршрути вслід міжнародним: заблоковано 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком УЗ. Про це 13 серпня повідомила Укрзалізниця. Якщо під час блокування відбулась помилка, Укрзалізниця готова оперативно реагувати та виправляти.
“Будь ласка, напишіть нам офіційний лист на пошту pc@uz.gov.ua іта поясніть ситуацію. Ми розглянемо звернення і швидко вирішимо щодо розблокування акаунта, якщо обмеження дійсно було помилковим”, - пише Укрзалізниця
За даними перевізника, користувачі заблокованих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
“За аналогією фінансових установ Укрзалізниця посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами. Зокрема, оцінюється не тільки безпосередня кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, які вчиняються в системі, щоб “утримувати” квитки (цим зловживають квиткові спекулянти). Це необхідно, щоби добросовісні пасажири могли знайти свої заповітні квитки навіть у пік сезону. Так, за минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня маємо вже 3806 заблокованих акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність”, - пише УЗ.
Крім кількості придбаних квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може стати:
За останні два тижні системи Укрзалізниці зокрема заблокували:
"Ми звернулися до відповідних установ, щоб перевірити ці твердження. Виявилося, що це брехня. Жодної взаємодії “благодійника” з офіційними установами не було — лише спроба прикритися соціальною місією. Крім цього, Укрзалізниця системно працює з великими агентами з продажу квитків щодо блокування шкідливого програмного забезпечення, яке намагається отримати доступ до системи Укрзалізниці для моніторингу квитків через сторонні сервіси. Якщо ці сервіси не зможуть ліквідувати вразливі точки, ми їх відключимо", - пише УЗ.
Застосунок Укрзалізниці призначений для замовлення подорожей фізичних осіб — декількох пасажирів чи родини. Клієнтам, які справді організовують групові поїздки, пропонуємо спеціальний сервіс для оформлення квитків. Усі заявки на групові перевезення опрацьовуються прозоро та в порядку черги. Попри надання пріоритету дитячим групам і пасажирам пільгових категорій, Укрзалізниця не може повністю задовольнити всі потреби таких користувачів через критичний дефіцит рухомого складу.
На окремих напрямках понад 60% місць у поїздах уже зарезервовані для груп (ці місця не відкриваються у продаж за 20 днів до відправлення, адже вже призначені для подорожей дітей). Однак навіть за таких умов сотні заявок можуть залишатися непогодженими на певні дати або маршрути.
Раніше Інформатор публікував мануал про те, як вхопити квитки на популярні потяги Укрзалізниці сумлінним пасажирам.