Наразі потяг курсує у тестовому режимі
У тестовому режимі 7 серпня запустили пряме залізничне сполучення між Києвом та Бухарестом. Зворотний рейс Бухарест-Київ очікується в ніч з 8 на 9 серпня. Про це заявив міністр закордонних справ України Андрій Сибіга, передає Інтерфакс-Україна.
У перший рейс вирушили спеціальні вагони, які прямують через Кишинів до столиці Румунії. Згодом вони повертаються до Києва. У майбутньому це сполучення планують зробити регулярним.
"В тестовому режимі запускається пряме залізничне сполучення між Києвом та Бухарестом. Спеціальні вагони вирушили 7 серпня до румунської столиці через Кишинів, а 8 серпня повертаються до Києва", - сказав Сибіга під час заяви для медіа разом з главою МЗС Румунії.
Сибіга також подякував Румунії за швидкі темпи будівництва нового моста через річку Тиса, що дозволить невдовзі відкрити новий пункт пропуску на українсько-румунському кордоні "Біла Церква – Сігету Мармацієй".
"Усі ці проєкти мають працювати на благо громадян наших країн. У тому числі української громади в Румунії та румунської громади в Україні, які є мостами добросусідства між нашими державами", - додав Сибіга.
Румунське видання Veridica пише, що до вже наявного поїзда Бухарест-Кишинів приєднуватимуть чотири вагони Укрзалізниці.
Раніше в Укрзалізниці пояснювали, що для подорожей в українських поїздах за кордон є суттєве обмеження — ширина колії. У Європі поширена так звана європейська колія. У неї відстань між внутрішніми краями рейок становить 1435 мм. А в Україні зараз колії мають ширину 1520 мм. І рухомий склад для них, відповідно, використовується інший. Саме тому неможливо запускати поїзди куди завгодно й поставити на рейси будь-які вагони. Так, існують вагони з можливістю зміни колісних пар, але їх обмежена кількість. У прикордонні з ЄС є ділянки суміщеної колії — 1520 та 1435 мм, де можуть рухатися поїзди двох стандартів. До Хелма і Перемишля заведено широку колію.