Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
VIRA: "Перший раз я зустрілася з ним, коли мені було 18. Ми просто познайомилися і я поїхала. Потім зустрілися знов і навіть трохи пожили разом, декілька місяців. Але, як іноді буває, щось не складалося… Він чекав на мене… І я повернулась.. З цього моменту моя любов зростала з кожним днем, і сьогодні я нарешті хочу про це розповісти…"
Девайс передумали продавати
Чоловік хотів продати телефон і відправив його до Сум «Новою поштою». Проте передумав і замовив «повернення відправлення». А коли прийшов до відділення забирати телефон, то був неприємно здивований. Телефон вже забрав хтось інший.
22 травня 2020 року чоловік відправив з відділення «Нової пошти» у Харкові телефон Samsung Galaxy S9 4/64 Gb G9600. Відправлення мало прибути до покупця у Сумах. Назад продавець мав отримати грошовий переказ – 10 тис. грн.
Наступного дня, 23 травня, продавець передумав щодо відправки телефону. І замовив послугу «повернення відправлення». Коли прийшло сповіщення, що девайс повернувся до відділення у Харкові, чоловік звернувся до «Нової пошти». Проте виявилося, що посилку, нібито, він вже отримав. Оператор компанії показав йому експрес-накладну без підпису.
Продавець написав претензію, в якій вимагав від «Нової пошти» компенсацію за телефон. Проте в компанії відповіли, що не вбачають жодних порушень з боку своїх працівників.
Тоді чоловік звернувся до поліції й написав заяву про шахрайство. Там зареєстрували кримінальне провадження за №12020225460000031.
Адвокат продавця заявив, що його клієнт просить суд стягнути з «Нової пошти» 10 тис. грн за втрачений телефон, штраф 2 тис. 430 грн. Крім того, компанія мала б ще сплатити судовий збір.
На таку вимогу в «Новій пошті» відповіли, що жодної детальної інформації про телефон у накладній чоловік не зазначив. І це не дає змогу оцінити його вартість. До того ж в «Новій пошті» наполягали, що вони повернули апарат власнику.
Нібито чоловік прийшов, показав документи й сплатив за послуги готівкою 95 грн. Який саме документ пред`явив шахрай — його вид, номер, серію представник «Нової пошти» відповісти не зміг. Крім того, коли телефон забирали, то на експрес-накладній отримувач не залишив свого підпису.
Як з’ясувалося, продивитися відеозапис — коли невідомий прийшов і забрав телефон неможливо. В компанії це пояснили тим, що зберігання таких відеофайлів має обмежений строк і необхідний запис вже знищили.
Тому у вересні 2021 року суддя Фрунзенський районний суд Харкова вирішали, що компанія має виплатити чоловіку 10 тис. грн за неотриманий телефон. Ще суддя постановила стягнути з «Нової пошти» 2 423 грн штрафу і 840,80 грн судового збору на користь продавця.
Проте компанія не погодилася з цим рішенням і подала скаргу. В ній адвокат «Нової пошти» наполягав, що не було підстав не видавати посилку. До того ж суму оголошеної вартості – 10 тис. грн внесли до експрес-накладної зі слів чоловіка, на його власний розсуд. І ніякими фактами ця вартість не підтверджена.
Проте судді в апеляцій не побачили ніяких підстав змінювати початкове рішення. Тому у січні 2022 року колегія Харківського апеляційного суду залишила рішення щодо виплати компенсації без змін.
Інформатор писав, що «Нова пошта» помилково видала не тій людині планшет Apple.
Олена Скобцева