Жінка увійшла в мобільний додаток "Приват24" і побачила, що вночі невідома особа підвищила кредитний ліміт на її картці "Універсальна" з суми 5 тисяч гривень до 35 тисяч гривень та вказану суму перераховано на чужі рахунки
Жінка вимагає ПриватБанк відновити залишок коштів на рахунку до стану, в якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій зі списанням 36 667 гривень. Вона з'ясувала, що шахраї здійснили доступ через інтернет до її банківської карточки (кредитка "Універсальна"). При цьому вони заблокували її SIM-картку Лайфселл, включили переадресацію дзвінків, щоб в разі виявлення незаконних дій, не можна було зателефонувати.
Як йдеться у рішенні Стрийського міськрайонного суду Львівської області, жінка звернулася в магазин Лайфселл, бо не могла нікуди додзвонитися та відновила свою SIM-картку, отримавши її дублікат. Оператор повідомив її, що була ввімкнена переадресація. Як це було здійснено, громадянці невідомо.
Жінка увійшла в мобільний додаток "Приват24" і побачила, що у нічний час невідома особа підвищила кредитний ліміт на її картці "Універсальна" з суми 5 тисяч гривень до 35 тисяч гривень та вказану суму перераховано на чужі рахунки. Також від її імені через інтернет відбувалися пошуки товарів. Згодом від оператора фінустанови клієнтка дізналася, що було придбано товар в магазині "Епіцентр" на загальну суму 10 749 гривень. Крім того, відбулося поповнення мобільного телефону невідомої їй особи на суму 250 гривень.
Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона не надала доказів того, що своєчасно повідомила банк щодо незаконного використання картки. Тому в цьому випадку відповідальність за операції, що проводилися, несе тільки клієнт.
"Списання коштів з рахунку через застосунок "Приват24" відбувалося з використанням закріпленого "фінансового" мобільного номера телефону. Без розголошення чи передачі з боку позивачки ПІН-коду своєї картки, номеру своїх карток, інша особа, навіть перевипустивши SIM-картку, або маючи "фінансовий" мобільний номер телефону клієнта, не змогла б ні зайти в "Приват24", ні змінити "фінансовий" мобільний номер телефону клієнта, ні зняти чи переказати кошти", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.