Sfera комфортного життя: як бізнес адаптується до нової реальності на прикладі корпорації «Біосфера»

Читать на русском

Компанія створила власний комфортний інтернет-простір

Читать на русском
Sfera комфортного життя: як бізнес адаптується до нової реальності на прикладі корпорації «Біосфера»

Компанія створила власний комфортний інтернет-простір

Купувати онлайн або офлайн? У кожної моделі є свої переваги. Помацати офлайн або клікнути онлайн - кожен вирішує сам, але кількість інтернет-майданчиків неухильно зростає з кожним днем. Що ж обрати виробнику, де краще зустрічатися зі своїм покупцем? Можливо, обирати і не потрібно, а потрібно - комбінувати, розуміючи при цьому, що e-commerce залишиться з нами назавжди.

Про те, як пристосовуються компанії до нової реальності, розглянемо на прикладі найбільшого виробника товарів для дому, корпорації «Біосфера».

Сфера проживання

2020 рік став роком різкої зміни вектору торгівлі. Бізнесу довелося у найкоротші терміни освоювати онлайн простір. Цей перехід був прогнозований, але те, що сталося в реальності, звичайно, перевершило всі очікування. E-commerce почав наступати семимильними кроками, і дороги назад вже немає. Люди пізнали переваги доставок, онлайн-магазинів, віддаленої роботи. Змінилася їх купівельна поведінка. Більше не існує товарів, які не можна було б придбати  у інтернеті. Онлайн-шопінг увійшов до переліку найпопулярніших занять. Відповідно, кожному бренду пора задуматися, як він задовольнить потребу клієнта здійснювати покупки, не встаючи з дивана.

На хвилі активного росту e-commerce змінилися бізнес-підходи. Торгівля йде від традиційних B2B і B2С і рухається в новому напрямку - D2C (Direct-to-Consumer). Під D2C в цілому маються на увазі прямі продажі бренду кінцевому споживачеві. Суть в наступному - бренд краще знає свого покупця, і повинен спілкуватися з ним безпосередньо. Саме тому багато компаній задумалися про те, що прийшла пора розширити сферу свого проживання, додавши до офлайн продажу онлайн. Корпорація «Біосфера», чиї товари дуже добре відомі українцям, вирішила зробити ще один крок назустріч своєму покупцеві і створити власний комфортний інтернет простір - магазин Sfera.ua.

Сфера унікальності

Незважаючи на те, що в цілому інтернет-магазини вже не є новинкрю, створених суто виробником серед них не так багато. В основному онлайн-магазини - це торгові майданчики, де представлені різні бренди. Але на зовнішніх майданчиках є далеко не весь перелік продукції, який виробляє «Біосфера». Тому власний інтернет-магазин виглядав логічним стратегічним рішенням.

 Говорячи про офлайн майданчики, не секрет, що простір полиць обмежений, відповідно, в мережах також важко уявити весь асортимент. А ось в інтернет-магазині можна реалізувати всі ідеї і запропонувати товар, якого покупець більше ніде не знайде. Для тих, хто по-справжньому любить свій будинок, корпорація «Біосфера» може надати практично всі. Новостворений інтернет-магазин почав досить швидко набирати обертів - активна робота стартувала з березня 2021, і вже зараз середній чек становить 300 гривень, при запланованих 250.

Розвитку Sfera.ua сприяло і те, що у компанії є 29 майданчиків social media. Вони можуть використовуватися як стартові для переходу в інтернет-магазин, що полегшує купівельний шлях.

Сфера дружелюбності

Що ж пропонує Sfera.ua? Найрізноманітніші рішення для прибирання і готування - традиційні, професійні, екологічні. При цьому, безумовно, гарантується висока якість товарів. Виробник підкреслює, що несе персональну відповідальність за те, що створює. Ціни на онлайн-майданчику нижчі, аніж у ритейлі, і це, безумовно, один з найбільш вагомих для клієнта аргументів «за». Звичайно, онлайн-новачок поки не може змагатися з масштабними акціями, які проводить та ж Розетка, але зате тут представлені ексклюзивні новинки, які можна знайти тільки у Sfera.ua

В асортименті магазину є багато брендів, такі як: Фрекен Бок, Smile, Selpak, Vortex, Bambik, Novita, Eventa, Superfresh, PRO service та інші.

Крім привабливого асортименту, магазин пропонує додаткові бонуси для клієнтів. Щоб заохотити купвлі онлайн, був створений «Фрекен Бок клуб» - програма лояльності, до якої може приєднатися кожен бажаючий, наразі у ньому близько 7000 учасників.

 Клуб розвивається в декількох напрямках. Перше - краща пропозиція для всіх. Стаючи учасником клубу, будь-який клієнт отримує бали за покупку, знижку на товари, доступ до подарунків та акцій, а також до асортименту, що не представленому на інших майданчиках.

Другий напрямок - освітній. Для професійних помічників по дому.

«Біосфера» вирішила допомогти тим, хто задіяний у прибиранні - надати не тільки всю необхідну продукцію, а й забезпечити корисною інформацією, як правильно її застосовувати, щоб досягти максимального результату. Наприклад, навіть під час пандемії, в колаборації «Кабанчік.юа» і «Фрекен Бок», створили ролик, де показують різницю між побутовою хімією і побутовою «Не хімією». Пізнавальної інформації з часом стане більше, тому як компанія планує розвивати на тій же платформі повноцінний блог.

Ідея клубу багато в чому стала можливою тому, що компанія розуміє - в розвитку інтернет-магазинів перемагати буде той, хто глибинно вивчає своїх клієнтів, надає їм навіть більше, ніж вони очікують. У тій же Америці, наприклад, давно працює система, коли людині пропонують товар «за підпискою».

Показовим є гучний приклад проекту Dollar shave club, коли за один долар клієнт отримує набір необхідного приладдя для гоління, а коли він закінчується, в двері вже дзвонить кур'єр з іншим набором. Бізнес «за підпискою» - вдала модель, яка вивчається брендом, щоб через кілька років застосувати її і в Україні.

Сфера майбутнього

Згодом корпорація хоче представляти на Sfera.ua і інші українські бренди, які виробляють продукти для будинку, чий асортимент не перетинається з асортиментом компанії. Таке рішення надасть клієнтам ще більш різноманітний вибір, що стане суттєвою конкурентною перевагою.

На розгляді також створення зручного мобільного застосування, адже здійснюючи онлайн-покупки, більшість споживачів роблять це з мобільних пристроїв. У Sfera.ua 90% споживачів роблять покупки зі своїх смартфонів. Очікується, що до кінця 2021 року частка мобільних продажів в електронній торгівлі досягне 73%. Ігнорувати цей факт неможливо. Так що рости і розвиватися доведеться швидко.

У Біосфері зазначають - у найближчі роки онлайн-торгівля буде лише розширюватися, всі будуть намагатися шукати прямий контакт із споживачем. Збільшиться значення логістики, швидкість доставки буде відігравати суттєву роль. Наприклад, доставка ні з сьогодні на завтра, а сьогодні на сьогодні, і під двері клієнту, щоб не потрібно було нікуди йти.

Найбільш правильним рішенням буде мікс онлайн і офлайн каналів - гібридна модель, де кожен зможе знайти рішення до душі. Зручність клієнтів і його комфорт завжди залишатимуться на порядку денному відповідальних і прогресивних виробників.

Рекламний матеріал

 

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.