Сценарист «Бетмена проти Супермена» і «Ліги справедливості» розповів, наскільки Warner Bros. «зіпсували» його версію фільмів

Читать на русском

Втручання студії він назвав «актом вандалізму»

Читать на русском

Втручання студії він назвав «актом вандалізму»


Сценарист фільмів «Бетмен проти Супермена» і «Ліга справедливості» Кріс Террі розповів про те, наскільки сильним було втручання студії і інвесторів в його роботу, і як все в підсумку змінили настільки, що він відмовлявся підписуватися під такими проектами.

Все це він розповів під час інтерв'ю журналу Vanity Fair,- передає Інформатор.

Якщо ж говорити конкретно про «Лізі», то проблема тут, як нескладно здогадатися, саме в кинотеатральной версії. Але, все по порядку.

«Бетмен проти Супермена»

Крісса Террі запросили переписувати сценарій цього фільму тому, що він вже працював з Беном Аффлеком над «Операцією« Арго ». Йому заборонили змінювати основний мотив сюжету, але сценарист просто намагався зробити «похмурий» фільм більш послідовним, а головний конфлікт - правдоподібним.

Террі зайнявся розширенням сюжетної лінії «підстави» Супермена Лекс Лютор. Для цього йому довелося додавати персонажів і переробляти епізод в Африці, показаний ближче до початку картини. В кінці також передбачалося, що Бетмен повинен затаврувати Лекса Лютора, як він робив зі злочинцями спочатку, але режисер наполіг, щоб цього не було. Все для того, щоб не втрачався сенс «повернення» Бетмена до колишнього собі, відходячи від більш жорстокою версії, показаної спочатку.

Сценарист також не має відношення до назви фільму. На його думку, «Бетмен проти Супермена: На зорі справедливості» звучить бундючно і нерозумно.

В кінотеатри випустили вкорочену на півгодини версію, і Кріс Террі не вважає її «своєю». Все тому, що вирізали якраз головні акценти, які він розставив. Через це фільм і здається багатьом «незв'язним». Окремо він похвалив Зака Снайдера, оскільки той не тільки професійно робив свою роботу, але і завжди вірив в сценариста і підтримував його. Думка Зака про Террі не змінилася, навіть коли останнього почали активно критикувати за «Бетмена проти Супермена», не враховуючи вирізані шматки.

У багатьох проблемах розглянутих двох картин Кріс звинувачує навіть не саму Warner Bros., а топ-менеджерів. Все тому, що багато рішень приймалися навіть не продюсерами, а «людьми з Уолл-Стріт», які взагалі не розуміються на кіно.

«Ще до того, як ми почали працювати над« Бетменом / Суперменом », мене попросили прийти на захід в Нью-Йорку, в Тайм-Уорнер-Центрі, де акторів і творців фільму знайомили з інвесторами. Мабуть, щоб переконати їх, що гроші в надійних руках.

Ці хлопці рулювали всім, тому що контролювали гроші на самій верхівці піраміди. Вони приймали великі рішення. І це були не керівники студій, а люди з Уолл-Стріт. Один чоловік, якого я можу описати тільки як людина, яку зазвичай надсилають прослуховуватися на роль «Надутого муд @ ка №1», відвела мене в сторону і раптом почав розповідати, як треба писати сценарій про Бетмена», - розповів Кріс Террі.

«Ліга справедливості» 2017 го року (версія Джосс Уідон)

Сценарист Кріс Террі підписався робити «Лігу», так як хотів показати історію трохи світлішою, ніж «Бетмен проти Супермена». Проте, рішення видавалися «зверху» під страхом невдачі. Однією з помилок Кріс називає порядок виходу фільмів, оскільки спочатку варто було показати сольні проекти про всіх героїв, і тільки потім випускати «Лігу», де вони всі збираються.

Навіть сценарій «Чудо-жінки» ще не був готовий, коли Кріс сідав за «Лігу», і йому довелося просто ґрунтуватися тільки на її образі з «Бетмена проти Супермена», без нормального обліку її минулого. Проблеми були і в тому, що потрібно було з нуля ввести кілька персонажів, а хронометраж при цьому обмежений.

«У «Лізі» потрібно було представити відразу трьох персонажів, та ще й задати міфологію для всієї всесвіту DC. А ще мені треба було воскресити Супермена, тому що в минулому фільмі він помер. Я просто не розумію, як можна встигнути все це, вклавшись у дві години хронометражу. Напевно, фільм 2017 року доводить, що зробити це було неможливо», - зазначив сценарист.

Він також зазначив, що він і в правду на прохання керівництва переписував сценарій, намагаючись зробити його не таким похмурим. Проте, до «яскравих кольорів і жартів з ситкомов» він відношення не має.

Подив у Кріса Террі викликало те, що Заку Снайдеру взагалі вдалося відзняти весь матеріал з початкового сценарію. Він був упевнений, що студія проти цього. Що до Джосс Уідон, поскандалити з яким на знімальному майданчику встигли майже все, сценарист нічого сказати не може, оскільки навіть жодного разу з ним не бачився. Нічого спільного з фільмом після відходу Снайдера у Террі не було.

Саме через це Кріс і не знав, наскільки змінився сценарій. Він зізнається, що коли він подивився фільм 2017 го року, він відразу звернувся через свого юриста до Warner Bros. з проханням прибрати його з титрів. Проте, на той момент переробляти щось ніхто вже не погодився.

«Кінотеатральних версія фільму, що вийшла в 2017-му - це акт вандалізму. Зак, напевно, занадто добре вихований, і не стане такого говорити, на відміну від мене », - заявив Кріс Террі.

Що до тої,вийшла нещодавно розширеної версії фільму, то нею сценарист пишається. Він каже, що нехай вона вийшла і не ідеальною, і критика на її адресу теж є, але це хоча б критика за ту версію, яку вони зробили з Заком Снайдером.

Трохи раніше ми розглядали інтерв'ю актора Рея Фішера, який зіграв Кіборга в «Лізі справедливості».Він чимало розповів про конфлікти, які відбувалися на знімальному майданчику з Джоссом Уідоном, який і закінчував кінотеатральну версію 2017 го року.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.