Рада прийняла закон про внутрішній водний транспорт

Читать на русском

В Україні створять ефективну річкову логістику

Читать на русском

В Україні створять ефективну річкову логістику

Верховна Рада України у другому читанні прийняла законопроект № 1182-1-д про внутрішній водний транспорт. За нього проголосували 276 народних депутатів.

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на електронний документ проекту Закону на сайті парламенту України.

Законопроект визначає правові, економічні та організаційні основи діяльності внутрішнього водного транспорту. Зокрема, терміни, що стосуються організації діяльності внутрішнього водного транспорту.

Прийняття докумену сприятиме розвитку берегової інфраструктури та конкурентного ринку, поліпшенню стану річкового господарства, залученню інвестицій, переорієнтуванню вантажопотоку на екологічний та економічний річковий транспорт.

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій зазначив, що прийняття цього законопроекту стало початком проведення в країні реформи річкових перевезень.

«Реформі річкових перевезень бути. Тепер ми зможемо відродити найбільш дешевий і екологічний спосіб доставки вантажів - річкові перевезення і створити ефективну річкову логістику. Робимо Україну річковим державою!» - повідомив міністр.

Криклій докладно виклав перелік переваг такої реформи.

  • Збільшення вантажопотоку до 30 млн тонн на рік з економічним ефектом для держави у 13-16 млрд грн щорічно;
  • створення на ринку рівних умов і прозорих правил, нових робочих місць для людей;
  • перехід частини вантажу з автодоріг на річку значно розвантажить дороги і зменшить витрати на їх ремонт; так, 1 млн тонн вантажів, що перевозитимуться річками, перенаправлених з наземного транспорту, зменшать витрати на ремонт доріг на 1 млрд грн впродовж 4 років;
  • використання потужності Дніпра не на 10%, як зараз, а на повну, як це було ще за часів Київської Русі, коли існував знаменитий шлях «з варяг у греки»;
  • створення Держфонду розвитку внутрішніх водних шляхів для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі, більше 75% з яких зараз зношені;
  • забезпечення розвитку пасажирських річкових перевезень, в тому числі міжнародних;
  • стимуляція суднобудування і відновлення українських підприємств;
  • лібералізація ринку, допуск судів під іноземними прапорами, стимуляція міжнародної торгівлі;
  • проведення дерегуляції галузі шляхом впровадження безкоштовного проходження шлюзів і часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів в морських портах;
  • спрощення адміністративних процедур при реєстрації суден та видаванні кваліфікаційних документів;
  • імплементація євронорм в українське законодавство.

Крім того, раніше Інформатор повідомляв, що Україна стала на крок ближче до легалізації криптовалюти .

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.