"Ми перенесли війну на вашу територію, і ви б не впорались із цим без допомоги Північної Кореї. Ви перший правитель Росії, який змушений був звертатись по допомогу у Пхеньян. І сьогодні ви повністю залежите від Китаю – теж вперше в історії Росії."
«Dark Disco» — це синтез рейв-естетики, бароко та готики. Основу відео становить танець як головна мова оповіді, а центром кліпу майже повністю є сама Jerry Heil — її пластика, погляд і рух.
Науковці дослідили вплив кави на мозок
Дослідницькі роботи вчених відкрили нові властивості кави на організм людини. Цього разу дослідили вплив еспресо на мозок.
Видання Sci News повідомляє, що науковці з Університету Верони виявили захисну властивість кави проти нейродегенеративних розладів, таких як хвороба Альцгеймера. Вчені поставили собі мету – з'ясувати, чи можуть сполуки в еспресо запобігати агрегації тау-білків, пов'язаних із деменцією, в лабораторних умовах.
Науковці зробили порції еспресо з куплених у магазині зерен, а потім відтворили їхній хімічний склад за допомогою спектроскопії ядерного магнітного резонансу. Вони виділили кофеїн і тригонелін, флавоноїд геністеїн і теобромін — сполуку, також виявлену в шоколаді. І зосередилися на вивченні впливу саме цих речовин.
Далі дослідники інкубували компоненти, а також екстракт еспресо разом з укороченою формою тау-білка до 40 годин.

У міру збільшення концентрації екстракту еспресо, кофеїну або геністеїну фібрили білка ставали коротшими. При цьому екстракт демонстрував найбільш вражаючі результати.
“Ми представили велику кількість доказів того, що кава еспресо, широко споживаний напій, є джерелом природних сполук, які виявляють корисні властивості для полегшення патологій, пов’язаних з тау”, - заявили автори дослідження.
Вчені визнають, що потрібні додаткові дослідження, але уже ці попередні результати можуть прокласти шлях до пошуку або розроблення інших біологічно активних сполук проти нейродегенеративних захворювань, включно з хворобою Альцгеймера.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.