ПриватБанк запустив новий сервіс - як повідомити про шахрайство та отримати допомогу

Читать на русском

Новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства

Читать на русском
ПриватБанк
Новий "антишахрайський" сервіс доступний в мобільному додатку Приват24

Новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства

ПриватБанк запустив новий сервіс для протидії шахрайству. Клієнти зможуть терміново інформувати фінустанову про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію прямо у мобільному Приват24. Телефонувати та чекати з’єднання з оператором тепер не потрібно. 

Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства шляхом швидкого впровадження блокувальних дій.

"Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, що допомагають протидіяти шахраям. Відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством, не треба телефонувати до банку та чекати з’єднання з оператором. Терміновий сервіс інформування про шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів", - відзначив Мусієнко.

Новий "антишахрайський" сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в меню "комунікації" (у правому верхньому куті на головному екрані додатка). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, треба лише відповісти на прості питання у розділі "Повідомити про шахрайство". Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.

 

В Україні припинили діяльність шахрайського "кол-центру"

За сприяння служби безпеки ПриватБанку в Україні припинили діяльність шахрайського "кол-центру". Його учасники під виглядом співробітників служби безпеки провідних українських банків телефонували громадянам, втручались в їхній мобільний банкінг та переказували гроші потерпілих на банківські рахунки підставних осіб, міжнародні криптовалютні біржі та рахунки азартних ігрових платформ. Організатором цієї групи є мешканець тимчасово окупованої території Донецької області, який у квітні 2014 року обіймав посаду міністра закордонних справ так званої донецької народної республіки. Осередки його злочинного угруповання діяли у рф, на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей, а також в деяких інших регіонах України. Шести фігурантам повідомили про підозру за шахрайство та крадіжки, вчинені організованою групою осіб (ч. 4 ст. 190 та ч. 5 ст. 185) Кримінального кодексу України.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.