ПриватБанк вимагає у клієнта кожні два місяці оновлювати дані - у фінустанові пояснили, навіщо це потрібно

У ПриватБанку вказують, що при проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості

ПриватБанк
ПриватБанк вимагає у клієнта кожні два місяці актуалізовувати банківські дані

Чоловіка кожні два місяці просять актуалізувати банківські дані. ПриватБанк посилається на вимогу Національного банку України, але клієнту цікаво, навіщо це потрібно так часто робити. Відповідний коментар опублікований 13 вересня на сайті "Мінфіну".

За словами чоловіка, ПриватБанк досить часто просить його оновити дані. Фінустанова наголошує, що це вимога регулятора. 

"Останнім часом кожні два місяці потребують актуалізації даних, посилаючись на потребу НБУ, цікаво який закон потребує двомісячної актуалізації", - цікавиться клієнт ПриватБанку. 

Реакція ПриватБанку на коментар клієнта 

У ПриватБанку відреагували на коментар чоловіка. Там зазначають, що актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. 

"Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах. При проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості. 1.1.7.6. У разі необхідності здійснення процедур планової актуалізації/уточнення даних про клієнта, банк здійснює належне інформування клієнта одним із доступних для банку каналів зв'язку, погоджених сторонами відповідно до пункту 1.1.3.2.1. цього договору сторони узгодили, що банк має право, до отримання необхідних для актуалізації даних, призупинити/обмежити обслуговування клієнта, якщо клієнтом протягом 60 днів з моменту належного його інформування про необхідність актуалізації не здійснено актуалізацію даних", - заявили у ПриватБанку.

Вказується, що банк має право за власною ініціативою розірвати цей договір та закрити рахунки, якщо клієнтом протягом 240 календарних днів з моменту належного його інформування про необхідність актуалізації не здійснено актуалізацію даних або клієнт відмовляється завершувати актуалізацію. У ПриватБанку рекомендують оновити адресу реєстрації для комфортного обслуговування.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube