Жінка після оплати комуналки помітила зникнення з кредитки ПриватБанку коштів - чи повернув суд 150 тисяч гривень

Перед списанням коштів жінка отримала дзвінок від нібито співробітника ПриватБанку, який просив назвати надісланий на номер телефону код з банку

ПриватБанк
Жінка втратила з кредитки 150 тисяч гривень

Жінка після оплати комунальних послуг у додатку "Приват-24" помітила списання у розмірі 150 тисяч гривень. Вона звернулася до ПриватБанку з вимогою повернення коштів. Про це йдеться у рішенні Корабельного районного суду Миколаєва, опублікованому 6 вересня 2024 року. 

18 лютого 2024 року по 19 лютого 2024 року з рахунку жінки через «Приват-24» були зняті кредитні кошти у розмірі 150 тисяч гривень та кошти зі «скарбнички» у розмірі 1 788 гривень. 17 лютого 2024 року після оплати комунальних послуг у додатку «Приват-24» з київського номера телефону (044) їй зателефонував нібито співробітник банку і повідомив про неможливість проведення попередніх платежів, у зв'язку з чим попросив назвати надісланий на номер телефону код з банку. Від здійснення таких дій вона відмовилась і поклала слухавку. В кінці робочого дня вирішила перевірити стан її платежів за комунальні послуги, через додаток «Приват-24», ввела свій номер телефону, який був прив'язаний до додатка, однак він виявився заблокованим. 18 лютого 2024 року у дитини був день народження і весь день громадянка була зайнята організацією свята та побутовими питаннями. Жодні повідомлення про проведені транзакції за рахунками не отримувала. 19 лютого 2024 року зателефонував консультант з ПриватБанку та повідомив про зняття кредитних коштів у розмірі 150 тисяч гривень.

19 лютого 2024 року жінка написала заяву до поліції про вчинення відносно неї кримінального правопорушення. Відомості внесли до ЄРДР з правовою кваліфікацією за ч. 4 ст. 185 Кримінального кодексу України. Станом на цей час досудове розслідування триває. 21 лютого 2024 року вона направила заяву до АТ КБ «ПриватБанк» з проханням провести розслідування службою безпеки банку за фактом шахрайських дій та повернути кошти на рахунок. 15 березня 2024 року АТ КБ «ПриватБанк» своїм листом повідомив, що списання коштів стороннім інтернет-ресурсом проводиться після введення номера картки, СVV-коду, терміну дії. 

"АТ КБ «ПриватБанк» вірно провів автентифікацію та авторизацію спірних операцій за картковим рахунком позивачки. За результатами вжитих заходів щодо оскарження операцій по її карті за 18.02.2024 року та 19.02.2024 року, повернув кошти на картковий рахунок. Позивачка просила стягнути кошти, які не є та не були її власними коштами, а операції 18.02.2024 року і 19.02.2024 були здійснені з рахунку користуючись з кредитних коштів АТ КБ "ПриватБанк" на умовах, викладених в умовах та правилах надання банківських послуг", - заявили у ПриватБанку.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. За результатами успішної претензійної роботи АТ КБ "ПриватБанк" кошти були повернуті на її картковий рахунок.

"Дії АТ КБ "ПриватБанк" щодо оскарження операцій позивачки в міжнародній платіжній системі «MasterCard International Incorporated» були успішними, у зв'язку з чим кошти були повернуті на її картковий рахунок, що підтверджено наявними в матеріалах справи виписками по картці. Судом також встановлено та не спростовано сторонами, що списання коштів третіми особами відбулося користуючись з кредитних коштів в межах встановленого кредитного ліміту. Власні кошти позивачки використані не були", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube