"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
На будівництві задіяно понад 400 працівників і понад 100 одиниць техніки. Заплановано завершити роботи на початку листопада.
Першу чергу будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві планують завершити на початку листопада. У роботах задіяні понад чотири сотні працівників і 100 одиниць техніки.
Про завершення будівництва першої черги у Facebook повідомляє дорожня компанія Autostrada. Саме вона займається будівництвом Подільського мосту.
Мостобудівельники та дорожники нині влаштовують ізоляцію бетонних поверхонь проїзної частини та тротуарів, асфальтують автомобільну частину мосту. Паралельно зводять земляний насип для будівництва підходів до мосту та влаштовують підпірні стінки. Окрім того, встановлюють систему водовідведення, мостове бар'єрне огородження та шумозахисні екрани.
Подільсько-Воскресенський міст має з'єднати Русанівку та Воскресенку з Подолом, а трохи пізніше — з Райдужним масивом і Троєщиною. Завершення його будівництва і введення в експлуатацію має розвантажити Північний міст і сприяти майбутньому запуску метро на Троєщину, зазначили у компанії.
Подільсько-Воскресенський міст – один з найбільших інфраструктурних об’єктів Києва. Він складається з двох ярусів: на верхньому планується розмістити 6 смуг автомобільного руху, а на нижньому – готову естакаду для метро на Троєщину з трьома станціями.
Історія будівництва мосту триває вже понад 30 років. У 2011 році вдалося здати в експлуатацію першу чергу моста, яка включає Гаванський міст і естакаду на вулиці Набережно-Хрещатицька. У 2016 році КМДА перезатвердила проєкт будівництва.
У 2019 році київський міський голова Віталій Кличко заявив, що за умов належного фінансування потрібно приблизно 1,5-2 роки, щоб запустити автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст. У жовтні 2022 року Київрада виділила на добудову мосту додаткові 183 мільйони гривень з місцевого бюджету.
Зараз роботи на мосту тривають. За планом, перша черга будівництва буде завершена до кінця 2023 року. Це дозволить з’єднати Русанівку та Воскресенку з Подолом, а трохи пізніше – і з Райдужним масивом та Троєщиною. Запуск мосту розвантажить Північний міст і уможливить майбутній запуск метро на Троєщину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.