У Київстар відреагували на коментар чоловіка
Чоловік вирішив анулювати номер Київстар. Однак згодом його мобільний пристрій Apple було заблоковано. Відповідний коментар він залишив 17 вересня під публікацією компанії.
За його словами, Київстар заблокував мобільний пристрій Apple разом з ануляцією номера. Він неодноразово звертався до оператора, але безрезультатно.
"Компанія, яка спроможна крім ануляції номера, блокувати мобільні пристрої. Вже практично протягом місяця розв'язую питання стосовно розблокування мобільного пристрою Apple, який Київстар заблокував разом з ануляцією номера. Після звернення до представників компанії Apple з цього приводу - отримав відповідь, що дана проблема виникла у звʼязку з діями компанії, що надавала мобільний звʼязок на момент блокування. В першу чергу, звертався до представників Київстар у чаті, де представник компанії, не допоміг. Наступний крок: з даною проблемою звернувся за допомогою формуляра на сайті - та ж сама історія. Отримав листа, що ми тут ні до чого", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що не блокують мобільні пристрої.
"Компанія не блокує мобільні пристрої. Анулювати номер дійсно можливість є згідно з договором оферти. Будь-які обмеження чи блокування, які розповсюджуються на мобільний пристрій і впливають на його роботу, ми не встановлюємо", - заявили у Київстар.
Заявку на призупинення обслуговування всі абоненти можуть оформити в нашому онлайн-чаті, в найближчому магазині Київстар або за номером 466. Контрактним абонентам рекомендуємо для цього скористатися додатком Мій Київстар. Призупинення/поновлення обслуговування номера відбувається протягом 15-30 хвилин.
Так, для цього завітайте у магазин Київстар. Вам знадобиться: Паспорт/ID-картка та ідентифікаційний код (додаток Дія із цифровими копіями документів — також підходить) Якщо за вашим номером є заборгованість, погасіть її, зверніть увагу: не в усіх магазинах-партнерах можна анулювати договір, тому йдіть у фірмовий магазин Київстар.