Пенсійний фонд фіксує випадки, що у персональних електронних облікових картках військових завантажено не всю інформацію
До останнього часу в Реєстрі застрахованих осіб була відсутня інформація щодо врахування до страхового стажу військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової та альтернативної служби), осіб рядового і начальницького складу, періодів служби до червня 2016 року, оскільки раніше страхувальники не подавали звітність про суми нарахованого грошового забезпечення у розрізі кожної застрахованої особи. Наразі ситуація змінилась. І захисники можуть особисто перевірити, наскільки коректно внесені дані. Про це 28 жовтня повідомили в Пенсійному фонді.
На сьогодні Пенсійним фондом України завантажено дані до Реєстру застрахованих осіб на підставі інформації з податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формами №8ДР і №1ДФ, які було передано Державною податковою службою України у відповідності до Порядку подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року, необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №770 (далі — Постанова 770). Але фіксуються випадки, що у персональних електронних облікових картках застрахованих осіб завантажено не всю інформацію.
Відображення даних про страховий стаж за періоди отримання грошового забезпечення передбачено в довідках за формою ОК-5, Витяг з РЗО та Витяг з ЕТК. Дистанційно їх можна отримати на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua – розділ “Комунікації з ПФУ” – “Запит на отримання електронних документів”. Також ці довідки можна отримати особисто у будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду України на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження.
“Отже, рекомендуємо всім особам, які отримували вказані вище виплати, провести аналіз наявної інформації за період служби, сформувавши, наприклад, довідку за формою ОК-5. У разі відсутності частини інформації, необхідно звернутися до страхувальника, який виплачував грошове забезпечення, його правонаступника або іншого уповноваженого органу з метою подання ним відсутніх звітів згідно Постанови 770”, - зазначили в Пенсійному фонді.
Щодня Контакт-центр Пенсійного фонду України приймає тисячі дзвінків. Люди телефонують на «гарячу лінію», щоб отримати відповіді на важливі питання щодо призначення та виплати пенсій, житлових субсидій та пільг, страхових виплат. Про це 3 веерсня повідомили в Пенсійному фонді.
Зв’язок відбувається за телефонами:
Якщо людина не може скористатися телефонним зв’язком, є альтернативний варіант – зателефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України через програму Skype за логіном ccpensfund. Це можливо зробити з будь-якого пристрою, під’єднаного до інтернет-мережі. Послуга надається на безоплатній основі.
Контакт-центр надає консультації:
Як самостійно розрахувати свою майбутню пенсію, Інформатор писав тут.