Крим без туристів: чому мільйони росіян залишаться без моря 2022 року

Читать на русском

Багато сімей не зможуть поїхати у відпустку

Читать на русском
Крим без туристів: чому мільйони росіян залишаться без моря 2022 року

Багато сімей не зможуть поїхати у відпустку

Багато росіян старанно не помічають війну в Україні, говорячи про те, що "ми поза політикою", а багато хто навіть її вітають у патріотичному чаді. У рф хорошим тоном є говорити, що "санкції не працюють". Але що далі, то важче заплющувати очі на очевидне. Адже цього року багато російських родин не зможуть поїхати у відпустку до теплого моря. Цікаво, чи змінить це їхнє ставлення до політики путіна та агресії рф?

Ситуація стала настільки складною, що про неї заговорили лояльні до чинної влади російські ЗМІ. Інформатор уважно їх прочитавтта виділив основні смисли.

Крим без туристів

Готелі Криму в літньому сезоні-2022 ризикують залишитись без туристів. Наразі завантаження там не перевищує в середньому 40%. Туристи почали масово скасовувати бронювання в готелях на травень та червень через розсилку авіакомпаніями інформації про скасування рейсів. Про це розповів президент Загальнонаціональної спілки індустрії гостинності Олексій Волков.

"На сьогодні зафіксовано масові скасування бронювань на травень та червень через розсилку авіакомпаніями повідомлень про скасування рейсів. Туріндустрія Криму побоюється, що сезон буде дуже слабким і розраховувати можна буде лише на невелике завантаження готелів", — цитує Волкова РИА Новости.

Літаки не літають

Росавіація 24 лютого запровадила обмеження польотів до аеропортів півдня та центральної частини росії, які діють, за останніми повідомленнями відомства, до 19 травня. Це стосується Анапи, Білгорода, Брянська, Воронежа, Геленджика, Краснодара, Курська, Липецька, Ростова-на-Дону, Сімферополя та Елісти.

Судячи з даних російської системи бронювання S7, рейси з Москви в Анапу, Геленджик, Краснодар, Ростов-на-Дону та Сімферополь скасовано до 23 червня включно, а польоти до Воронежа, Білгорода, Брянська, Липецька скасовано до кінця вересня.

Неважко здогадатися, що ці обмеження внутрішніх рейсів пов'язані із війною в Україні. На сторінці ВКонтакте Сімферопольського аеропорту ставлять сумні фото порожнього терміналу та пишуть про нові та нові продовження заборони польотів: 12 травня, 5 травня, 29 квітня, 23 квітня, 18 квітня, 1 березня, 25 лютого. По цих датах видно, як помирає надія росіян на швидку перемогу над Україною. Коментарі під публікаціями вимкнуто. Очевидно, адміни втомилися від масового "патріотичного захоплення" публіки.

Крим без туристів: чому мільйони росіян залишаться без моря 2022 року 1

Щоб хоч чимось зайнятися, аеропорт Сімферополя здає свої площі під виставки сільгосптехніки та товарів для туризму. Але на виставки теж треба якось діставатися, що непросто.

Тим часом Росавіація призупинила публікацію статистики про пасажиропотік російських авіакомпаній та аеропортів, які раніше публікувалися щомісяця. У березні 2022 року було опубліковано статистику за лютий. Після цього дані не розкривалися. Певне, щоб не лякати населення.

Як зазначає директор мережі турагентств Алексан Мкртчян, Сочі — головний бенефіціар від закриття аеропортів, тому що тут повітряна брама працює: "Тому ціни на відпочинок у Сочі вже зросли на 30% у порівнянні з минулим роком — кількість місць на курорті обмежена, а прилетіти можна тільки сюди. У Геленджику та Анапі вартість відпочинку залишилася приблизно на торішньому рівні, але, гадаю, вона знижуватиметься".

Гендиректор туроператора "Дельфін" Сергій Ромашкін зазначив, що ціни в готелях Криму в травні повернулися до рівня минулого року, і від подорожчання, яке було на початку 2022 року, нічого не залишилося: "Ми очікуємо, що ціни будуть ще нижчими, ніж рік тому. Проте наша практика показує, що занадто сильне зниження ціни не завжди впливає на попит. Туристів ціни влаштовують, вони просто не можуть дістатися".

Яка альтернатива?

Лише у травні профільні чиновники росії помітили, що щось іде не так.

"Потягом, наприклад, з Нижньовартовська до Криму їхати чотири доби, не всі на це готові. Потрібно налагодити якісь комбіновані маршрути "літак-потяг", використовуючи аеропорти, що діють. Наприклад, зробити у Волгограді хаб, звідти авіаційні маршрути – Північ, Урал , Сибір, можливо, навіть Далекий Схід. І в аеропорт Волгограда заходить залізнична гілка, там зараз тільки приміські поїзди, але можна ж на цю гілку пустити поїзди, які поїдуть до Криму або Анапи і продавати такі комбіновані квитки. Летіти літаком чотири години і їхати 16 годин у поїзді для багатьох більш прийнятний варіант, ніж їхати у поїзді чотири доби", – сказав у коментарі 5 травня голова Спілки пасажирів, член Громадської ради при Мінтрансі росії Кирило Янков.

Зважаючи на те, що у травні обговорюється лише можливість створення таких маршрутів, з'являться вони нескоро.

Відпочивайте вдома

Регіональний сайт Оренбурга перейнявся проблемою організації відпочинку городян. Шлях до Криму залізницею, за даними видання, займе дві доби. Раніше з оренбурзького аеропорту вилітало на море по 5-6 рейсів на добу: на російські курорти, Туреччину, Туніс, Єгипет, ОАЕ. Зараз путівок з авіаперельотами не продають взагалі. Можна поїхати поїздом у Сочі та Анапу, або автобусом до Криму. У Туреччину виліт — лише з Москви турецькою авіакомпанією.

Оренбурзькі журналісти спробували поставити запитання авіакомпаніям, мовляв, що відбувається!? але зв'язатися з ними не змогли.

Крим без туристів: чому мільйони росіян залишаться без моря 2022 року 2

Щоб додати в ці новини трохи позитиву, оренбурзькі журналісти порадили своїм читачам "як альтернативу морським пляжам відвідати національний туристичний маршрут Оренбурзької області "Горизонти відкриттів", до якого входять, зокрема, заповідник "Оренбурзький" з можливістю побачити коня Пржевальського".

Нагадаємо, що такий гострий інтерес росіян до внутрішнього туризму пов'язаний із санкціями, накладеними на росію у зв'язку із розв'язуванням війни в Україні. Для цивільних літаків росії закрито половину світу. Міжнародні лізингодавці, яким належить більша частина літаків, відкликають повітряні судна. Закордонні фірми-перестраховики припиняють контракти, пов'язані зі страхуванням авіаризиків. Виробники західних літаків зупиняють їхнє обслуговування. Залишивши собі лізингові літаки, росіяни, по суті, замкнули їх усередині країни. Адже за кордоном на крадене судно буде накладено арешт.

Але, як бачимо, навіть усередині країни з авіацією не вдалося.

Тим часом 12 травня в російських ЗМІ з'явилися повідомлення про те, що турецькі сервіси, які раніше приймали оплату карткою "Мир", стали блокувати ці операції. Це стосується і Turkish Airlines. Росіянам прозоро натякають, що їм найкраще залишатися вдома.

Ольга Палій

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.