Кредитні ліміти Монобанку: чому одним клієнтам блокують, а іншим без згоди підвищують

Монобанк пояснює, що не буває зайвим мати «гроші про запас», але не всім

Кредитні ліміти Монобанку: чому одним клієнтам блокують, а іншим без згоди підвищують
Картки деяких клієнтів блокують без попередження

На сторінці відгуків Монобанку останнім часом клієнти жаліються, що їх кредитні картки без попередження блокують. При цьому інші українці обурюються тим, що їм кредитні ліміти навпаки - підвищують без згоди. Що на це відповідає банк

Клієнт не завжди правий?

Багаторічний клієнт банку попрощався з Монобанком, тому що йому заблокували всі послуги.

«Став клієнтом одразу коли моно почало діяти, користувався розстрочкою, кредитним лімітом, ніколи не прострочував виплати по кредиту. Тепер Моно заблокувало все - і кредитний ліміт і розстрочку. Так що прощавай моно, ти був чудовий банк!», - написав чоловік у відгуках. 

На це він отримав відповідь від Монобанку, що рішення приймається на підставі системного аналізу всієї доступної інформації про клієнта і вирішуються індивідуально. 

«На даний момент банку недостатньо даних для прийняття позитивного рішення. Але це не остаточне рішення. Рекомендуємо:

— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);

— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.

Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому», - порекомендували в банку. 

В коментарях люди пишуть, що дійсно не розуміють політику банку у відношенні надання лімітів. 

«Не розумію алгоритм кредитних лімітів. Одному кредитний ліміт 20к, хоча він не просив зовсім і працює неповний тиждень. Інший вмовляє дати хоча б 10к купити котел або пічку – відмова хоча має доходи і заплатить за місяць або два», - дивуються люди. 

Збільшення кредиту без згоди – теж погано

Втім, інший клієнт Монобанку обурений тим, що йому збільшили кредитний ліміт без його згоди.

«З незрозумілих мені причин в додаток надійшла інформація про збільшення кредитного ліміту. Я не користуюся кредитами, ліміт завжди був нульовим. Розумію що цю послугу нав’язують в розрахунку на те, що людина проігнорує/забуде/не дуже уважно до цього віднесеться і в якийсь час, можливо, витратить гроші з кредитного ліміту. А це заробіток банку. Але мені не зрозуміло чому мені пропонують послугу, яку я не замовляв? Адже на це є пряма заборона. Такий підхід в будь-яких умовах вважаю абсолютно неприйнятним», - переконаний автор відгуку.

Банк у відповідь звернув увагу клієнта на те, що не буває зайвим мати «гроші про запас».

«Не користуєтеся кредитним лімітом — нічого не платите. Якщо вам терміново знадобляться гроші, то вони є у вас. При бажанні, ви можете знизити суму ліміту в застосунку: Головне меню — свайп вліво — Налаштування лімітів — Знизити ліміт на карту. Ліміт буде знижений протягом декількох хвилин», - порадили в Монобанку.

Раніше ми повідомляли, що співзасновник Monobank Олег Гороховський в інтерв'ю НВ Бізнес розповів, як банк підготувався до можливого блекауту. За його словами, додаток буде працювати попри всі негаразди. Це відбудеться завдяки хмарним технологіям.

Тетяна Самойлова

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube