Аферисти вигадали нову шахрайську схему, з якою не допоможуть правоохоронці
В Україні функціонують контори, які обіцяють швидко надати кредит. Але він з подвохом. На шахрайську схему часто натрапляють переселенці, яким терміново необхідні гроші.
У проєкті "Аферисти в сітях" на Новому каналі розповіли в найдрібніших деталях про шахрайську схему, з якою не допоможуть навіть правоохоронці. Деталі афери дивіться нижче:
Переселенці можуть отримати кредити. Банки не оцінюють цю категорію громадян за окремими стандартами та правилами. Адже вони є платоспроможними.
"Навіть якщо людина переїхала і живе в іншому регіоні, але працевлаштована, то для нас головне, щоб ми бачили постійне джерело доходу. Ми навіть у своїй кредитній політиці прописали, що ми готові цей сегмент кредитувати. 4,8 мільйона людей – це велика кількість населення, яку не можна втрачати для продажу кредитних продуктів", - розповідала членкиня правління Сенс Банку Інна Тютюн.
Немає окремого скорингу для ВПО в банку "Глобус". Там обслуговують та кредитують ВПО без жодних обмежень.
"У нас немає жодних окремих практик для внутрішньо переміщених осіб. Такого критерію в нашому скорингу немає, що якщо людина внутрішньо переміщена, то щоб ми їй відмовляли. Ні. Для нас найголовніше – її кредитна історія. Ми не бачимо у внутрішньо приміщених осіб якоїсь відмінності від поведінки людей, які залишилися у своїх домівках. І кредитуємо, і обслуговуємо без обмежень", - пояснював заступник директора департаменту цифрового бізнесу банку "Глобус" Олександр Дубихвіст.
ВПО кредитують за звичайними правилами. Це категорія громадян, яка працює та має певні джерела доходів.
"Внутрішньо переміщені особи – це ті ж самі громадяни, які працюють, мають певні джерела доходів. То чому б їх не обслуговувати, не кредитувати? Ми кредитуємо за звичайними правилами. З точки зору їхньої платіжної дисципліни ми не бачимо проблем. Все нормально. Вони так само платять, як і всі інші. І так само не платять, як і всі інші. Тим паче банки вже відмовилися від "прив’язки" клієнта до конкретного відділення. Сьогодні клієнт в одному місці, а завтра – в іншому. Треба, щоб у банку були технології роботи з клієнтами в різній географії. Речі, зроблені в діджиталі, працюють швидше і краще, ніж якщо банк вимагає, щоб клієнт приїхав саме у своє відділення, або взагалі їхав у відділення", - акцентував заступник голови правління ТАСкомбанку Артур Муравицький.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.