Спочатку постраждала написала заяву до поліції, а потім відмовилася від своїх слів. Вона пообіцяла не звертатися до суду, але слова не дотрималась.
У липні 2022 року хтось вкрав з кредитної картки жінки майже 15 тисяч гривень. Постраждала дізналась про це лише 24 серпня й забажала, щоб ПриватБанк повернув їй кошти.
Про це йдеться у рішенні Жовтневого райсуду Кривого Рогу Дніпропетровської області.
Загалом шахраї зняли з рахунку 14 тисяч 717 гривень за два рази. Спочатку поцупили 7076 гривень, а згодом ще вкрали 7075 гривень. Однак жінка запевняла, що вона цього не робила.
«Вказані перекази (постраждала) не проводила та будь-кого на їх здійснення вона не уповноважувала, не передавала мобільний телефон та паролі входу до веб-сайту «Приват24», а також паспорт не губила», - йдеться в рішенні суду.
Того ж дня, 24 серпня 2022 року, за заявою жінки картку заблокували. Однак кредитні гроші вже зниклі, а банк почав нараховувати постраждалій відсотки.
Лише 3 вересня 2022 року власниця картки дійшла до поліції та написала заяву про злочин. З її слів відкрили кримінальне провадження № 12022046730000431 за фактом шахрайства. Проте довго злочинців не шукали.
Вже 28 листопада 2022 року жінка попросила зупинити розслідування.
«(Постраждала) вказувала, що претензій ні до кого не має, тому зобов`язувалась більше не звертатись за даним фактом до суду та прокуратури», - йдеться у матеріалах з сайту судового реєстру.
Проте, слова свого вона не дотрималась. Як пізніше прокоментував ситуацію суддя Дмитро Козлов, це було її законне право подати позов до суду.
В суді постраждала просила відновити залишок коштів на кредитному рахунку до ліміту у 24 тисячі гривень. А також списати всі штрафи та пеню за нестачу коштів.
Адвокат ПриватБанку розповів, що цю історію вивчили під час службового розслідування. Виявилося, що у злочинців була вся необхідна інформація, щоб поцупити гроші з картки.
«Під час проведення службової перевірки з виписок по кредитній карті встановлено, що по ній були проведені операції у розмірі 14717 грн з коректним ручним введенням номера картки, терміну її дії, CVC-коду та підтвердженням переказу з використанням фінансового номера телефону через термінал IBOXBANK», - пояснили у ПриватБанку.
Крім того, «спірна» операція відбулася у липні, а про зникнення коштів жінка повідомила лише в серпні. Хоча за правилами, банк йде на зустріч клієнту, якщо про крадіжку повідомили одразу після злочину.
«На час здійснення спірної транзакції у банку були відсутні будь-які заяви від клієнта про блокування карток та правові підстави для нездійснення цих платежів клієнта, а тому з боку банку не було вчинено жодних порушень», - роз’яснили правила роботи фінустанови клієнтці.
Виявилося, що перед тим, як зняти гроші, невідомі заходили у додаток «Приват24» постраждалої. Суддя Жовтневого райсуду Кривого Рогу Дмитро Козлов зауважив, що це робили з IP-адреси провайдера у Німеччині.
Але жінці все одно відмовили у позові. Це сталося не тому, що вона не повідомила про зникнення коштів одразу, а тому, що не довела, скільки коштів перебувало на її картці до цього та скільки залишилось.
«(Жінка) позбавлена права вимагати повернення на її рахунок кредитних коштів банком, оскільки такі їй не належать. Власником кредитних коштів є банк», - заявив суддя.
Крім цього, постраждала з адвокатом не довели, що ПриватБанк має претензії до неї з приводу виконання умов кредитного договору. Тому 6 жовтня 2023 року суддя прийняв рішення не на користь постраждалої.
Раніше Інформатор писав, що в Україні з'явився онлайн-сервіс, де можна дізнатися про свої кредити в банках.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.