“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Все це робиться для захисту грошей на рахунку
На сайті відгуків про банківські послуги “Мінфін” з’явилось повідомлення про проблеми доступу до застосунка та зміни паролю. Служба підтримки банку пояснює це заходами безпеки.
“Півгодини слухаєш риплячу музику, постійний запит селфі або поморгати. Образливе жахливе ставлення, - пише Марія Нікітіна, - Іноді банк блокує пароль і запитує у образливій формі селфі, поморгати та інше. Жодних поважних способів змінити пароль не існує. Причому явно офіс з кол-центром знаходиться десь у глибинці і у них зовсім немає зв'язку. Зробивши образливі селфі на відеозв'язок, я сподівалася все ж таки отримати їхній пароль і забрати гроші. Але через їх поганий зв'язок вони переривали дзвінок і змушували повторювати принизливу процедуру і нарешті посадили мені заряд телефону”.
Представники monobank так відповіли на цей закид: “Якщо кілька разів було неправильно введено ПІН-код може відбутися пін-блокування. Можливо, це сталося випадково (наприклад, телефон був у кишені і екран не заблокований) або до телефону був доступ третьих осіб. Тоді потрібно бути відновити пін код. Дуже шкода, що процес відновлення пін-коду викликає у вас негативні емоції. Всі ці заходи спрямовані на збереження даних клієнта. Безпека коштів наших клієнтів — один з головних пріоритетів”.
Як раніше повідомляв Інформатор, вкладники monobank скаржаться на проблеми з отриманням валютних депозитів. Відповідь банку читайте тут.