Клієнт monobank скаржиться на “образливе селфі та риплячу музику”: що відповів банк

Все це робиться для захисту грошей на рахунку

Клієнт monobank скаржиться на “образливе селфі та риплячу музику”: що відповів банк
Котики monobank

На сайті відгуків про банківські послуги “Мінфін” з’явилось повідомлення про проблеми доступу до застосунка та зміни паролю. Служба підтримки банку пояснює це заходами безпеки.

“Півгодини слухаєш риплячу музику, постійний запит селфі або поморгати. Образливе жахливе ставлення, - пише  Марія Нікітіна, - Іноді банк блокує пароль і запитує у образливій формі селфі, поморгати та інше. Жодних поважних способів змінити пароль не існує. Причому явно офіс з кол-центром знаходиться десь у глибинці і у них зовсім немає зв'язку. Зробивши образливі селфі на відеозв'язок, я сподівалася все ж таки отримати їхній пароль і забрати гроші. Але через їх поганий зв'язок вони переривали дзвінок і змушували повторювати принизливу процедуру і нарешті посадили мені заряд телефону”.

Представники monobank так відповіли на цей закид: “Якщо кілька разів було неправильно введено ПІН-код може відбутися пін-блокування. Можливо, це сталося випадково (наприклад, телефон був у кишені і екран не заблокований) або до телефону був доступ третьих осіб. Тоді потрібно бути відновити пін код. Дуже шкода, що процес відновлення пін-коду викликає у вас негативні емоції. Всі ці заходи спрямовані на збереження даних клієнта. Безпека коштів наших клієнтів — один з головних пріоритетів”.

Як раніше повідомляв Інформатор, вкладники monobank скаржаться на проблеми з отриманням валютних депозитів. Відповідь банку читайте тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube