“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
У банку жаліються на ажіотаж
На сайті відгуків про роботу банків “Мінфін” 16 грудня з’явилось кілька дописів зі скаргами на те, що клієнти не можуть забрати свої кошти після закінчення строку трьохмісячного депозиту. Представники банку дають відповіді на всі ці закиди.
“Довірила свої кошти монобанку. Відкрила валютний депозит на 3 місяці. Термін закінчився 01 12.22. І з цього моменту мені постійно переносять зняття коштів. Бо в банку ажіотаж. Як зняти мої заощадження?” - питає Любов Гариляк.
“Просимо вибачення за незручності. Наші фахівці поінформовані про ситуацію та вже розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти. Ми проінформуємо вас після вихідних, де можна буде отримати готівку”, - відповідає monobank.
“Вже декілька років користувався цим банком (ще й рекомендував іншим…), але вперше стикаюсь з таким ставленням до клієнтів: банк просто не повертає ваші кошти (які ви поклали на депозит), а при зверненні в «службу підтримки» тобі просто говорять “коштів немає і коли будуть невідомо, ми вам «передзвонимо». На кожен запит (день за днем) одна і та сама відповідь — ми не знаємо коли будуть кошти, чекайте (можливо тиждень-два…)”, - пише користуач з ніком andrian83.
“Просимо вибачення за незручності. На жаль, іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж. Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні”, - відповідає monobank.
“Раніше не було жодних проблем із зняттям валюти, замовляв — через декілька днів у віділеннях Універсал банку забирав. Зараз чекати потрібно від 3-ох тижнів, а потім тобі приходить повідомлення «Перенесення валюти замовлення, зв’яжіться будь ласка із службою підтримки». І так вже десь було 9 разів на протязі 3−4-ох місяців. Як результат, я дальше не отримав свою валюту. Всім хто поклав на 3-ох місячний депозит, щоб купити валюту бажаю терпіння і не надіятися на ці гроші, тому що монобанк сам вирішує чи потрібно видавати. Я просто не вірю що за 3−4 місяці в банку не було 2600$ у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів банку. Зараз шукаю способи перейти до іншого банку”, - пише Роман Костецький.
“Ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликали труднощів, проте війна вносить свої корективи. На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж. Зараз колеги займаються вашим питанням, щоб допомогти отримати суму в касах банку-партнера. Ми зв'яжемося з вами як буде інформація. Вибачте, будь ласка, за незручності”, - відповідає monobank.
Як раніше повідомляв Інформатор, Monobank перестав безкоштовно міняти картки.