Киянка звинуватила працівників Укрпошти в хамстві та зажадала компенсацію у 500 тисяч гривень: чи отримала

За словами жінки, працівники Укрпошти використовували під час спілкування з нею нецензурну лексику

Укрпошта
Суд не став на бік жінки, яка звинуватила працівників Укрпошти в хамовитій поведінці

Жінка, яка є постійною клієнткою Укрпошти, незадоволення обслуговуванням. За її словами, працівники поштового оператора хамовито відповідали на звернення у присутності інших клієнтів. Також вони використовували нецензурну лексику. Тож у справі розбирався суд. 

Як йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, жінка є постійною клієнткою акціонерного товариства "Укрпошта", проте її права як споживача порушувались неодноразово. Працівники установи нібито у її бік висловлювали нецензурну лексику та хамовито відповідали на звернення у присутності інших клієнтів.

Вказане в сукупності завдало жінці моральної шкоди. Вона просить компенсацію у розмірі 500 тисяч гривень. 

Рішення суду 

Суд відмовив у задоволенні позову жінки. Укрпошта не виплатить їй компенсацію у 500 тисяч гривень. 

"Твердження позивачки про те, що вона страждає від незаконних дій відповідача є лише її припущеннями, які не підтверджено жодними доказами. Вона не надала до суду жодного доказу, який би підтверджував причинно-наслідковий зв'язок між діями акціонерного товариства "Укрпошта" та стражданнями, які нібито зазнає позивачка", - наголосили у суді. 

Як написати скаргу на Укрпошту 

Клієнти Укрпошти мають право на подання письмової скарги. Це дозволить розв'язати конкретне питання або проблему (втрата листа, посилки, затримка у доставленні). Також можна отримати компенсацію або внести пропозиції щодо покращення роботи поштового оператора. Хто виступає сторонами в документі:

  • Скаржник (особа, що подає скаргу).
  • Укрпошта або її представники.
  • Вимоги до оформлення:
  • Заголовок "Скарга".
  • Дані скаржника (ПІБ, адреса, контактний номер).
  • Докладний опис ситуації, претензії до Укрпошти.
  • Список доданих документів (якщо є).
  • Підпис скаржника та дата.

Скаргу складає клієнт або його представник. Документ повинен бути чітко сформульованим, без емоційних висловлювань, з аргументованими претензіями. Після складання скарга надсилається до відділення Укрпошти або до її центрального офісу. Зазвичай, після розгляду скарги, представник Укрпошти повинен зв’язатися з клієнтом та розв'язати проблему.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube