“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
За словами жінки, працівники Укрпошти використовували під час спілкування з нею нецензурну лексику
Жінка, яка є постійною клієнткою Укрпошти, незадоволення обслуговуванням. За її словами, працівники поштового оператора хамовито відповідали на звернення у присутності інших клієнтів. Також вони використовували нецензурну лексику. Тож у справі розбирався суд.
Як йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, жінка є постійною клієнткою акціонерного товариства "Укрпошта", проте її права як споживача порушувались неодноразово. Працівники установи нібито у її бік висловлювали нецензурну лексику та хамовито відповідали на звернення у присутності інших клієнтів.
Вказане в сукупності завдало жінці моральної шкоди. Вона просить компенсацію у розмірі 500 тисяч гривень.
Суд відмовив у задоволенні позову жінки. Укрпошта не виплатить їй компенсацію у 500 тисяч гривень.
"Твердження позивачки про те, що вона страждає від незаконних дій відповідача є лише її припущеннями, які не підтверджено жодними доказами. Вона не надала до суду жодного доказу, який би підтверджував причинно-наслідковий зв'язок між діями акціонерного товариства "Укрпошта" та стражданнями, які нібито зазнає позивачка", - наголосили у суді.
Клієнти Укрпошти мають право на подання письмової скарги. Це дозволить розв'язати конкретне питання або проблему (втрата листа, посилки, затримка у доставленні). Також можна отримати компенсацію або внести пропозиції щодо покращення роботи поштового оператора. Хто виступає сторонами в документі:
Скаргу складає клієнт або його представник. Документ повинен бути чітко сформульованим, без емоційних висловлювань, з аргументованими претензіями. Після складання скарга надсилається до відділення Укрпошти або до її центрального офісу. Зазвичай, після розгляду скарги, представник Укрпошти повинен зв’язатися з клієнтом та розв'язати проблему.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.