Київський метрополітен придбав два нових потяги: всі подробиці закупки

Читать на русском

У тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37 % дешевшою

Читать на русском
Потяг метро Крюківського вагонобудівного заводу
Потяг метро Крюківського вагонобудівного заводу

У тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37 % дешевшою

Тендерний комітет КП "Київський метрополітен" 25 серпня присудив перемогу в оголошеном Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) тендері на поставку двох потягів по 5 вагонів кожен - ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод". Загальна сума контракта складає 79,2 млн євро.

Як повідомляє "БізнесЦензор" з посиланням на ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", у тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37 % дешевшою. У контракт, окрім поїздів, також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг. Наразі, згідно із протоколом, очікується робота з укладання контракту та інші процедури, а також власне виготовлення та передача замовнику готової продукції.

Потяг метро Крюківського вагонобудівного заводу
Потяг метро Крюківського вагонобудівного заводу

КВБЗ пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами. 

  • Довжина поїзда становить 97 метрів,
  • Конструкційна швидкість – 90 км/год,
  • Призначений термін служби – 50 років,
  • Загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей.

У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі. Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-"труба").

КВБЗ - найбільше українське підприємство вагонобудування, виробляє пасажирські та вантажні вагони, регіональні дизель-поїзди, швидкісні міжрегіональні потяги локомотивної тяги, запасні частини та візки для вантажних вагонів. Компанія завершила 2022 рік із чистим прибутком у розмірі 37,25 млн грн, тоді як у 2021 році чистий збиток становив майже 230 млн грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.