"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Умєров - про використання ракет Storm Shadow по об’єктах в Росії
Війна в Україні
СУМАРНІ ОРІЄНТОВНІ ВТРАТИ ПРОТИВНИКА НА
1002 ДЕНЬ.
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Президент закликав українців пахати, а не чекати дива
Зеленський презентував у Раді План стійкості
Як ви оцінюєте цей план - чи він допоможе впоратися із проблемами в Україні?
голосів
Курс валют на сьогодні
Дізнайтесь актуальну інформацію станом на
21.11.2024
Понад 1000 днів минуло від початку повномасштабного вторгнення
Як ви вважаєте, скільки ще триватиме війна?
голосів
Залишився тиждень!
Великий наступ за участі КНДР на Курщині розпочнеться наприкінці листопада
Росіян в атаку ведуть колонами та на квадроциклах, у полоні багато кримчан, які розчарувалися в Путіні, корейці готуються
Актуальний курс кріптовалют
BINANCE COIN (BNB)
623.96
DOGECOIN (DOGE)
0.39
THETA (THETA)
1.68
LITECOIN (LTC)
89.67
BITCOIN (BTC)
97567.56
Чи варто розпустити ТЦК, залишивши лише рекрутингові центри?
В Раді вже висунули ідею відправити працівників ТЦК на фронт
голосів
Що слухає Україна
10 найпопулярніших пісень за даними Apple Music
1
Врубай
Parfeniuk
2
Де би ти не була
Parfeniuk
3
São Paulo
The Weeknd, Anitta
4
Мистецтво
ROXOLANA
5
Не лякай
OSTY, Klavdia Petrivna
6
Як ніколи
Okean Elzy
7
Bad Dreams
Teddy Swims
8
Акація
Chico, Qatoshi, paashee
9
Особистий рай
Геля Зозуля, Adam
10
Обиратиму себе
MELOVIN
Чи зупинить Трамп війну в Україні найближчим часом?
Чи зможе Трамп виконати свою обіцянку
голосів
Це лохотрон, а не евакуація!
Репортаж Інформатора з Сумщини, де через обстріли примусово евакуюють мешканців
Замість рідного дому - нестерпні умови, одноразове харчування та відсутність виплат
Українські чиновники жебракують
Рейтинг ТОП-5 зарплат держслужбовців
1
НКРЕКП
288,4 тис. грн
2
НАБУ
254,2 тис. грн;
3
НКЦПФР
236,4 тис. грн
4
Мінкульт
215,1 тис. грн
5
Рахункова палата
205 тис грн.
Таро гороскоп на листопад
Прогноз для всіх знаків Зодіаку по картах на найближчий місяць
У листопаді 2024 року Плутон увійде до знаку Водолія, де пробуде наступні 20 років. Астрологи припускають, що це призведе до технологічних проривів, а також глобальних змін у світовій політиці.
ТОП-5 найбагатших людей світу за версією Bloomberg
1
Ілон Маск $235 млрд
2
Джефф Безос $193 млрд
3
Марк Цукерберг $188 млрд
4
Бернар Арно $184 млрд
5
Білл Гейтс $154 млрд
Як Ігор Рець вижив на стежці ухилянтів із Закарпаття в Румунію
Кореспондент Інформатора забрався на високогір'я Карпат і прожив тиждень у притулку для туристів, щоби взяти інтерв'ю у ухилянтів; на шляху він зустрів прикордонників, військкомів із Хуста, а також численні порушення закону
Подорож Ігоря закінчилася у ТЦК та СП Хуста, звідки, як вважають ухилянти, одна дорога – до учебки, а потім на фронт. У Хусті кореспондент Інформатора зафіксував численні порушення закону. Підсумком поїздки став докладний звіт про пригоди. Інформатор публікує цей звіт у кількох частинах.
Мешканці Курщини: для Путіна ми ніщо
РЕПОРТАЖ ІНФОРМАТОРА З СУДЖІ
Підпал авто ЗСУ
Кому саме спецслужби РФ через ресурси з працевлаштування пропонують легкі гроші за злочин против оборони держави: розслідування Інформатора
Під виглядом людини, яка шукає швидкий заробіток, наш кореспондент Ігор Рець поспілкувався в соцмережах з російськими вербувальниками та зробив висновки, що можуть бути корисні для безпеки ваших дітей та друзів
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Петро Чорний - 7000 АЛЛО
Зараз слухають і кайфують - прем'єра кліпу
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
ТОП-5 найбагатших людей України у рейтингу Forbes
Вказана динаміка змін за поточний рік
1
Рінат Ахметов
$4,0 млрд.
2
Віктор Пінчук
$2,0 млрд.
3
Вадим Новинський
$1,2 млрд.
4
Костянтин Жеваго
$1,2 млрд.
5
Геннадій Боголюбов
$1,0 млрд.
Підземна тюрма ТЦК на Закарпатті
Історія Олександра Литвина
Заброньованого чоловіка з Дніпра затримали біля Говерли, звинуватили у спробі незаконного перетину кордону та тримали у ТЦК міста Хуст
ТОП-10 найпотужніших економік світу
За даними Світового банку
1
США
$27 360,935 млрд.
2
Китай
$17 794,782 млрд.
3
Німеччина
$4 456,081 млрд.
4
Японія
$4 212,945 млрд.
5
Індія
$3 549,919 млрд.
6
Велико-британія
$3 340,032 млрд.
7
Франція
$3 030,904 млрд.
8
Італія
$2 254,851 млрд.
9
Бразилія
$2 173,666 млрд.
10
Канада
$2 140,086 млрд.
Кулінарний рецепт від Інформатора
Хитрий овоч на сніданок, який замінить модні препарати для схуднення
Продукти з високим вмістом клітковини можуть підвищити вироблення гормону, який імітує такі препарати, як Ozempic і Wegovy. Батат сповнений поживних речовин, які підтримують роботу організму й стабільний рівень цукру в крові, і навіть може знизити ризик раку.
Хто має боротися з булінгом в школі - Міносвіти дало відповіді на найпоширініші питання
Булінг (цькування) — це психологічне, фізичне, економічне, сексуальне насильство, зокрема й через електронну комунікацію, що вчиняється щодо малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою щодо інших учасників освітнього процесу
Хто відповідальний за превенцію та протидію булінгу? Куди звертатись у разі булінгу? Відповіді на ці та інші запитання надало Міністерство освіти 13 вересня.
Хто має реагувати на факти булінгу в закладах освіти?
служба освітнього омбудсмена;
органи місцевого самоврядування;
засновник (засновники) закладів освіти або уповноважений ним (ними) орган;
керівники та інші працівники закладів освіти;
служби у справах дітей;
центри соціальних служб;
територіальні органи (підрозділи) Національної поліції України.
Що робить Міністерство освіти і науки України в питанні превенції та протидії булінгу?
спрямовує роботу щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) через розроблені та затверджені: план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти;
порядок реагування на випадки булінгу (цькування); порядок застосування заходів виховного впливу.
Яку роль відіграє Державна служба України у справах дітей у питанні превенції та протидії булінгу?
Впроваджує профілактичні заходи щодо протидії булінгу (цькуванню) в закладах освіти, а також заходи, спрямовані на розвиток у підлітків життєвих навичок. Служба у справах дітей здійснює забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров’ю, через:
невідкладне оцінювання рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим підрозділом територіального органу Національної поліції, який діє в межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров’я, у разі потреби із залученням інших фахівців;
вжиття в разі потреби заходів щодо організації надання дитині медичної допомоги, її тимчасового влаштування;
розв'язання питання щодо соціального захисту малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування), з’ясування причин, які призвели до випадку булінгу (цькування) та вжиття заходів для усунення таких причин.
Яку роль відіграють місцеві органи управління освітою в питанні превенції та протидії булінгу?
сприяють створенню безпечного освітнього середовища в закладах освіти;
сприяють організації та проведенню інформаційно-освітніх заходів у закладах освіти з метою захисту прав і свобод, формуванню в дітей ціннісних життєвих навичок та моделей поведінки, протидії булінгу (цькуванню);
здійснюють контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
здійснюють контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
сприяють організації навчання працівників закладів загальної середньої освіти щодо запобігання та протидії проявам насильства та булінгу (цькування);
упроваджують міжнародні програми з протидії та запобігання будь-яким проявам насильства та булінгу (цькування);
сприяють утворенню куренів-осередків з національно-патріотичного виховання (первинних ланок «Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”)» у закладах загальної середньої освіти та проведення разом з представниками громадськості заходів з навчання учнів навичок здорового та безпечного способу життя, запобігання насильству та булінгу (цькуванню).
Місцеві органи управління освітою (засновники закладу освіти) в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):
розглядають скарги про відмову в реагуванні на випадки булінгу (цькування) за заявами здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та ухвалюють рішення за результатами розгляду таких скарг;
сприяють та вживають заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінг.
Яку роль відіграють заклади освіти в питанні превенції та протидії булінгу?
Роль керівника закладу освіти:
сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
забезпечує створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування);
розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти.
Керівник закладу освіти в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):
невідкладно у строк, що не перевищує однієї доби, повідомляє територіальний орган (підрозділ) Національної поліції України, принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування);
розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування; скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення для ухвалення рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування; якщо потрібно, викликає бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги для надання екстреної медичної допомоги;
повідомляє службу у справах дітей з метою розв'язання питання щодо соціального захисту малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування), з’ясування причин, які призвели до випадку булінгу (цькування) та вжиття заходів для усунення таких причин;
повідомляє центр соціальних служб з метою здійснення оцінювання потреб сторін булінгу (цькування), визначення соціальних послуг та методів соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки та надання соціальних послуг на рівні громади;
забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).
Роль соціального педагога закладу освіти:
сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, збереженню репродуктивного здоров’я;
сприяє запобіганню конфліктних ситуацій, що виникають під час освітнього процесу;
здійснює розроблення та проведення профілактичних, інформаційно-освітніх заходів у закладах освіти з метою захисту прав і свобод, формування у дітей ціннісних життєвих навичок та моделей поведінки;
інформує учасників освітнього процесу щодо контактних даних національної поліції, психологів, медиків, гарячих ліній, куди вони можуть звертатися, якщо стали жертвами або свідками булінгу.
Соціальний педагог закладу освіти в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):
бере участь у наданні допомоги постраждалим від насильства та іншим сторонам булінгу;
сприяє захисту прав здобувачів освіти від будь-яких видів і форм насильства, представляє їхні інтереси у правоохоронних і судових органах тощо.
Роль практичного психолога закладу освіти:
здійснює реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм; сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідальної і безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя;
сприяє запобіганню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти.
Практичний психолог закладу освіти в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):
здійснює роботу з постраждалими від насильства дітьми;
формує небайдуже ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей.
Педагогічні працівники закладу освіти зобов’язані сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я.
Педагогічні працівники та інші особи, які залучаються до освітнього процесу, зобов’язані захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психологічного насильства, приниження честі і гідності, дискримінації за будь-якою ознакою.
Громадський нагляд у сфері освіти має право проводити моніторинг та оприлюднювати результати, зокрема, щодо випадків булінгу (цькування) в закладах освіти та заходів реагування на такі випадки, вжитих керівництвом закладу освіти або його засновником.
Педагогічні працівники та інші особи, які залучаються до освітнього процесу, у разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування) зобовʼязані:
повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб;
вживати невідкладних заходів для припинення небезпечного впливу;
якщо потрібно, надавати домедичну допомогу та викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги для надання екстреної медичної допомоги;
звертатися (якщо потрібно) до територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України.
Яку роль відіграють Підрозділи ювенальної превенції Національної поліції України в питанні превенції та протидії булінгу?
ведуть профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню дітьми кримінальних і адміністративних правопорушень, виявлення причин і умов, які цьому сприяють, вживають в межах своєї компетенції заходи для їхнього усунення;
планують і реалізують профілактичні заходи в дитячому середовищі щодо запобігання негативних явищ серед дітей;
беруть участь у профілактичних заходах щодо запобігання дитячій бездоглядності та правопорушенням серед дітей;
здійснюють інформування громадськості, зокрема батьків та осіб, які їх замінюють, щодо настання кримінальної та адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування);
організовують проведення окремої наради із запрошенням фахівців соціальних служб, охорони здоров'я, освіти, прокуратури, громадських та інших організацій щодо обговорення та визначення напрямів профілактики вчинення дітьми нанесення самоушкоджень, які постраждали від булінгу;
залучають представників громадських об’єднань (дитячих / молодіжних громадських організацій / об’єднань), до проведення спільних інформаційно-профілактичних заходів до відзначення Дня боротьби зі цькуванням (Міжнародний день протидії булінгу);
проводять зустрічі з батьками та вчителями для розроблення механізму боротьби з булінгом, виявлення та запобігання його на ранніх етапах;
інформують учасників освітнього процесу щодо контактних даних ювенальних поліцейських, психологів, гарячих ліній, куди можуть звертатися для отримання консультації, якщо стали жертвами або свідками булінгу.
Підрозділи ювенальної превенції Національної поліції України в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):
розглядають усні та письмові заяви (скарги, повідомлення) про випадки цькування; перевіряють достовірність отриманої інформації, встановлюють рівень загрози для жертви та інших учасників;
вживають заходів для запобігання і припинення стосовно дитини будь-яких протиправних діянь;
виявляють можливих учасників булінгу (цькування), збирають відповідні матеріали. Якщо потрібно, — оформляють матеріали про адміністративне правопорушення;
взаємодіють з іншими підрозділами НПУ, органами державної влади та місцевого самоврядування з питань забезпечення прав та законних інтересів дітей.
Яку роль відіграють Центри надання соціальних послуг у питанні превенції та протидії булінгу?
Центр надання соціальних послуг / Центр соціальних служб у разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):
здійснює оцінювання потреб сторін булінгу (цькування), визначає соціальні послуги та методи соціальної роботи, забезпечує психологічну підтримку та надання соціальних послуг;
надає соціальні послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг з урахуванням виявлених потреб сторін булінгу.
Яку роль виконує Служба освітнього омбудсмена в питанні превенції та протидії булінгу?
має право аналізувати дотримання законодавства стосовно учасників освітнього процесу, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування);
має право здійснювати перевірку заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, повноту та своєчасність заходів реагування на такі випадки з боку педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, керівництва та засновника закладу освіти;
має право аналізувати заходи для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).
Що таке заходи виховного впливу щодо сторін булінгу?
Заходи виховного впливу — це заходи, які забезпечують корекцію поведінки сторін булінгу (цькування), зокрема виправлення деструктивних реакцій та способів поведінки у взаємостосунках.
Хто реалізує заходи виховного впливу в закладах освіти?
педагогічними працівниками закладу освіти;
фахівцями служби у справах дітей;
фахівцями центру надання соціальних послуг / центру соціальних служб;
залученням потрібних фахівців із надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги;
територіальними органами (підрозділів) Національної поліції України;
іншими суб’єктами реагування на випадки булінгу (цькування).
Хто здійснює соціально-педагогічний супровід, якщо стався випадок булінгу?
Практичний психолог і соціальний педагог здійснюють психологічний та соціально-педагогічний супровід застосування заходів виховного впливу у групі (класі), у якій (якому) стався випадок булінгу (цькування), зокрема:
діагностику рівня психологічної безпеки та аналіз її динаміки;
розроблення програми реабілітації для потерпілого (жертви) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої або неповнолітньої особи;
розроблення корекційної програми для кривдника (булера) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої або неповнолітньої особи;
консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу.
У разі відсутності практичного психолога та соціального педагога супровід застосування заходів виховного впливу здійснюють працівники служби у справах дітей та центру соціальних служб у випадку їхньої наявності на території громади.
Також підрозділи ювенальної превенції Національної поліції України проводять індивідуально-профілактичну роботу та супроводження щодо недопущення таких випадків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.