ЗІЛ і Карлсон, або Досвідчені автівки: Укрпошта розпродає радянські корчі

Середній пробіг усіх авто становить близько 470 тисяч кілометрів, а фізичний знос сягає 96%

Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський Фото: Укрпошта
Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський Фото: Укрпошта

Укрпошта оголосила великий розпродаж радянських автівок, які перетворились на автохлам, але можуть зацікавити колекціонерів. Про це 2 грудня повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

“Кінокомпанія «АТ Укрпошта Pictures» за підтримки здорового глузду презентує другу серію найуспішнішого й найкасовішого серіалу сучасності — «ЗІЛ і Карлсон, або Досвідчені автівки», також відомого як «розпродаж автохламу радянського минулого» - написав Ігор Смілянський.

На продаж виставлено:

  • ГАЗи, УАЗи, КАМАЗи та ЗІЛи 1969 року випуску й молодші (усі — з одним дбайливим першим власником );
  • легендарний швед-ветеран Volvo з пробігом 2,9 млн км;
  • та інші зірки автопрому.

Придбати раритети можна за аукціонами з продажу авто раритетів на Прозорро.Продажі

Параметри розпродажу:

  • 716 авто від музейних раритетів до рекордсменів пробігу, кожне з яких несе свою історію мільйонів кілометрів.
  • Розпродаж за принципом «один регіон — один лот»: у середньому кожна область передає на торги близько трьох десятків машин. Найбільше техніки назбиралося в Хмельницькому регіоні — 73 одиниці. Найменше в Донецькому, де до аукціону потраплять лише чотири автівки.
  • Найстаріша автівка — ГАЗ-52 1979 року з Полтавщини. Наймолодший Citroën Berlingo 2021 року після ДТП, що встиг проїхати лише 2 тисячі кілометрів. Усього 28 машин належать до епохи до 1991 року, а 654 це моделі радянського чи російського виробництва: ГАЗи, УАЗи, ВАЗи, КАМАЗи та інші, які роками були непомітним фундаментом поштової логістики.
  • Легенда витривалості Volvo FH 12 із Києва, що пройшов 2,9 мільйона кілометрів – майже чотири дороги до Місяця і назад.

Середній пробіг усіх авто становить близько 470 тисяч кілометрів, а фізичний знос сягає 96%. Це транспорт, який тримався більше на характері, ніж на техніці, і саме тому кожен лот має власний шарм.

Ігор Смілянський передбачив можливі питання та дав на них відповіді:

  1. Ні, Укрпошта за законом не може просто взяти й передати ці автівки ЗСУ, і жоден командир цю техніку в критичному стані не прийме.
  2. Ті «експерти», хто не довіряє п. 1, можуть купити лот і спробувати, не ремонтуючи, передати його в ЗСУ. Обов’язково напишіть, що вийде.
  3. Ті, хто дійсно бажає допомогти ЗСУ, можуть купити лот і зібрати з 4–5 УАЗів 1–2 для використання як приклад.
  4. Укрпошта працює вздовж усієї лінії фронту. Лише за останні три тижні ми втратили чотири автівки на Сумщині та Харківщині — це щоденна реальність нашої роботи. Такі аукціони допомагають і зменшити витрати на зберігання цього майна, і отримати кошти на відновлення автопарку.
  5. Чи це остання партія розставання з «совком»? Ні, ще буде остання, десь 250 машин, і тоді вже ми нарешті вивільнимо наші гаражі від свідків минулого. Але це трохи згодом.

Як повідомляв Інформатор, у вересні Укрпошта виставила на аукціон понад 160 об’єктів нерухомості, які можна арендувати. Приміщення, в яких раніше знаходились відділення, розміщенні по всій Україні.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити