"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Спойлер: все залежить від світової економіки
Консалтингова група “А-95” дослідила ринок електрогенераторів, попит на які останнім часом зріс. І зробила прогноз на першу половину 2023 року. Результати показали, скільки палива потребує їхнє обслуговування і чи вистачить його й для інших потреб. Обсяг дійсно збільшився, але не критично.
За оцінкою експертів, сплеск попиту на бензин для генераторів спостерігався у жовтні-листопаді 2022 року. Втім, його обсяг не перевищив 6% ринку або 7-12 тисяч тонн на місяць. Що стосується попиту на дизпальне, то його споживання в цей період – 10-11% від загального обсягу або 60-65 тисяч тонн. За словами фахівця Артема Куюна, збільшення обсягу пального, спожитого генераторами, не вплине радикально на ситуацію із постачанням і не призведе до дефіциту в країні.
Дослідження дозволило зробити прогнози на перше півріччя 2023 року. Припустили, ніби обмеження енергопостачання буде таким самим, як і у листопаді-грудні. В разі блекауту попит на бензин з боку власників електрогенераторів збільшиться до 20 тисяч тонн, а на дизпальне – на 100 тисяч тонн на місяць.
«Ми не бачимо тут проблеми. По-перше, ринок має потенціал збільшення постачання майже на всіх напрямках. По-друге, у разі погіршення ситуації з централізованим електропостачанням вочевидь буде зменшуватись промислова й бізнес-активність, відповідно, падатиме й споживання пального», — вважає Артем Куюн.
На ціни впливає не так попит на генератори, як зовнішні чинники – світові котирування на нафтопродукти. Найближчим часом вони залежатимуть від змін у системі забезпечення нафтопродуктами Європи внаслідок санкцій проти росії. Також певний вплив мають “паливні” податки й курси основних валют. В “А-95” резюмували: якщо ціни й змінюватимуться, то не через використання генераторів. Дослідження провели на замовлення Федерації роботодавців транспорту України.
Через енергокризу в Україні бізнес запасається генераторами, які працюють від пального. Очікувалось, що підвищений попит спровокує дефіцит, а українці пам'ятають черги на АЗС в травні цього року, коли через удари по нафтопереробним заводам і проблеми з логістикою була нестача бензину. Окрім того, Європа переорієнтовує свій паливний ринок на інших постачальників, відмовляючись від російських ресурсів.
Раніше ми писали про те, що споживання електрики зменшилось на вихідних. Також читайте про здешевлення пального в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.