Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
«На все те в житті, що не можу описати словами, я реагую піснями. «Ізюм» та «Усі в мені» — рефлексія на особисте знайомство зі злом, якого раніше не знала, і добром, яке йому протидіє. Пісню «Усі в мені» написала, коли почала втрачати героїв, яких встигла полюбити, і серце стало домом для їхнього безсмертя».
Сергій Куюн розповів, чому на деяких заправках немає пального
Фахівець повідомив, що всього в мережах “Укрнафта” та БРСМ існують 750 АЗС. Відзначає, що половина працюючих станцій в Україні стоять порожні в очікуванні покупців. Отже, проблема не системна, йдеться про локальні обставини. Тим паче, за словами Куюна, в грудні в Україну надходять рекордні обсяги імпорту бензину і ДП – на 30% і 25% відповідно вищі, ніж у попередні чотири місяці.
На думку директора “А-95”, після націоналізації “Укрнафти” на початку листопада мережа залишилась без постачальника пального – групи “Приват”, яка ще й забезпечувала логістику.
“Станом на тиждень тому в мережі працювало всього 20 АЗС, щоправда, частина була в ауті через відсутність генераторів. Він повідомив, що пальне шукають, сподіваються відновити продаж протягом тижня. По бензовозах хочуть провести тендер на купівлю” – пише Сергій Куюн в Facebook.
Ситуацією на БРСМ Сергій Куюн щиро здивований. Поділився власними спостереженнями за однією з АЗС в Київській області – тиждень без бензину і три дні без ДП. Експерт повідомив, що весь обсяг бензину БРСМ виробляє на своїх нафтобазах та НПЗ шляхом змішування прямогонного і заводського бензину, спирту та інших компонентів. Але після 23 листопада продукт викупили, постачання нового ще не було. Причин багато. По-перше, підвищений попит на пальне для генераторів і “повного баку” в автівці. По-друге, європейський ринок паралізувався через ембарго. По-третє, знеструмлена митниця. До всього цього додалась ще й погода. Він повідомив, що черга на румунському кордоні в бік України 15 грудня була довжиною в 17 км, а за день зрушилась всього на 3 км. Попри всю напругу Сергій Куюн пише, що постачання дуже високі, тому передумов для бентеження немає. І додає, що ціна на зовнішньому ринку за тиждень збільшилась на $100/т, але це дрібниці у порівнянні з повноцінним забезпеченням.
Неодноразово експерти зазначали про дефіцит пального і, відповідно, зростання цін у Європі. Причиною цього стала відмова пального з росії і переорієнтації на інші ринки. Також логічними видавались побоювання дефіциту через збільшений попит на генератори. Але фахівці вважають, що це несуттєво вплине на загальний ринок.
Раніше ми писали про те, як зростатимуть ціни на бензин та дизель у 2023 році. В яких областях України найбільше користуються генераторами - читайте тут.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.