Ексміністерка розкрила, що її син також був "азовцем" і подякувала бригаді за те, що “стала першим місцем гарту для сина і сформувала в ньому необхідні для боротьби навички”
Ексміністерка соціальної політики України Оксана Жолнович прокоментувала рекламу "А мій в Азові", яка наробила багато галасу у соцмережах. Вона зізналася, що її син також служить у війську і починав саме з бригади "Азов". Однак розкрила, що хотіла б іншу молодість для своєї дитини.
Про це вона написала у Facebook. За її словами, слоган "А мій в Азові" торкається безпосередньо її.
"Реклама “А мій в Азові” викликала жваві дискусії про те, як мають/можуть себе поводити/почувати рідні військових. Хочу теж розповісти про свої почуття, бо мій єдиний син з 18 років, вже більше трьох років, теж воює і починав з Азову. Тому, напис “Мій в Азові” торкається мене безпосередньо", - розповіла Жолнович.
Вона поділилася, як відчувала "пекучий холод", коли чула про загиблих побратимів сина. І наголосила на тому, що рідні військових не носять "показовий траур".
"Що я як мама думала, коли чула, що по ньому під час сну повзають миші – біль, бо не так я уявляла його молодість і дорослішання. Але, що як мама я відчуваю весь час – неймовірну гордість! Бо мій син справжній чоловік, який мав сміливість стати на захист країни. Тому рідні військових не носять “показовий траур”, а намагаються жити і робити все, щоб подвижництво їхніх найближчих не було марним, щоб вони повернулися в кращу країну!", - зазначила ексміністерка.
Вона додала, що "дуже хотіла б, щоб її син зміг повноцінно вчитися, будувати кар’єру, зустрічатися з дівчиною". І водночас подякувала "Азову" за те, що "став першим місцем гарту для сина і сформували в ньому необхідні для боротьби навички".
"Я розумію, що спочатку його має хтось замінити. І поки ця ситуація незмінна, дуже неприємно чути різні виправдання, на зразок: “мій не для війни”, “нехай спочатку підуть діти чиновників”, “як же я буду сама” тощо. А ще складно мовчати на це у відповідь", - зауважила вона.
12 бригада спеціального призначення "Азов" запустила новий рекрутинговий проморолик "А мій в "Азові", що викликало активне обговорення серед українців. Ролик викликав жваві обговорення у мережі: одні бачать у ньому гордість за військових, а інші критикують за об'єктивацію жінок та приниження чоловіків, які не служать.
У відео твердження "А мій в "Азові" звучить у розмові героїнь з подругами, чиї чоловіки сидять вдома, адже бояться йти служити.