Дійшов до Верховного Суду через подарунок племінниці: чому чоловік вимагав компенсацію від «Нової пошти»

Читать на русском

Подарунок не доставили вчасно

Читать на русском
Дійшов до Верховного Суду через подарунок племінниці: чому чоловік вимагав компенсацію від «Нової пошти»
Клієнт вимагав компенсацію

Подарунок не доставили вчасно

Два роки чоловік ходив по судах через невчасно доставлену посилку на день народження. Зрозуміло, що свято було зіпсоване, але в «Новій пошті» запропонували компенсувати вартість доставки. Але цього клієнту було замало і він пішов до суду. 

У лютому 2017 року чоловік прийшов до відділення «Нової пошти» у Запоріжжі. Він хотів відправити подарунок племінниці на день народження в Одеську область. При оформленні відправлення чоловік вказав оператору оголошену вартість - 3 тис. 500 грн.

Він також пояснив, що надсилає подарунок до дня народження й особливе значення має термін доставки. На запитання, коли буде надісланий подарунок на «Новій пошті» його запевнили, що посилка буде у племінниці 21 лютого. Він сплатив 73 грн за послугу і пішов до дому.

Але ні в день народження, ні на наступний день після нього подарунок так і не вручили. Чоловік подзвонив на гарячу лінію «Нової пошти», щоб з’ясувати, чому вони його підвели, проте чіткої відповіді не отримав. Тоді він став вивчати свій екземпляр експрес-накладної і побачив, що  оголошена вартість подарунка була 1 копійка замість 3500 грн. Але найприкріше, що подарунок і не планували доставляти на день народження. В накладній датою прибуття було 22 лютого замість 21-го.

Не витерпівши, 23 лютого чоловік прийшов до «Нової пошти», де його запевнили, що подарунок вже доставили. Проте, після дзвінка племінниці виявилося, що це не так. Тоді чоловік написав багато «добрих» слів у книзі відгуків і пропозицій. Через пів години подарунок був у племінниці.

Однак, через затримку доставки на два дні, цінність та значущість подарунка була остаточно втрачена. Тому чоловік звернувся до Держпродспоживслужби в Запорізькій області та просив, щоб та допомогла йому отримати компенсацію.

В «Новій пошті» провину визнали та запропонували повернути 73 грн за доставку. Але чоловіку цього було замало і він звернувся до суду.

Що було у суді

В суді він просив стягнути з «Нової пошти» 5000 грн моральної шкоди. Також, судові витрати пропонував покласти на компанію.

У відповідь в «Новій пошті» заявили, що ніхто нікого не обманював. В накладній була вказана орієнтовна дата доставки. Вона передбачає, що відправлення може бути доставлено як раніше вказаної дати, так і пізніше. Коли чоловік звертався до компанії, він вимагав виплатити йому 1 500 грн за затримку доставки. Проте платити стільки в компанії не збиралися і запропонували виплатити 73 грн за доставку. Звідки взялася цифра в 5 тис. грн «Новій пошті» було не відомо, тому адвокат компанії був проти позову.

Суд погодився з тим, що чоловік не надав доказів заподіяння йому шкоди через затримку посилки. Тому у листопаді 2018 року суддя Октябрського райсуду Полтави вирішила, що «Нова пошта» не повинна виплачувати компенсацію своєму клієнтові.

Однак, чоловік не погодився з цим рішенням. Він вважав, що компанія визнала провину, коли пропонувала повернути вартість доставки. До того ж він надав достатньо доказів для того, аби підтвердити свої слова і отримати компенсацію. Але у лютому 2019 року суддя Полтавського апеляційного суду вирішили, що рішення щодо невиплати компенсації було вірним.

Чоловік був наполегливий і звернувся до Верховного Суду. Проте у лютому 2019 року там заявили, що це малозначна справа і не стали нею займатися.

Інформатор розповідав, чому «Нова Пошта» сплатила за Iphone 11.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.