Подарунок не доставили вчасно
Два роки чоловік ходив по судах через невчасно доставлену посилку на день народження. Зрозуміло, що свято було зіпсоване, але в «Новій пошті» запропонували компенсувати вартість доставки. Але цього клієнту було замало і він пішов до суду.
У лютому 2017 року чоловік прийшов до відділення «Нової пошти» у Запоріжжі. Він хотів відправити подарунок племінниці на день народження в Одеську область. При оформленні відправлення чоловік вказав оператору оголошену вартість - 3 тис. 500 грн.
Він також пояснив, що надсилає подарунок до дня народження й особливе значення має термін доставки. На запитання, коли буде надісланий подарунок на «Новій пошті» його запевнили, що посилка буде у племінниці 21 лютого. Він сплатив 73 грн за послугу і пішов до дому.
Але ні в день народження, ні на наступний день після нього подарунок так і не вручили. Чоловік подзвонив на гарячу лінію «Нової пошти», щоб з’ясувати, чому вони його підвели, проте чіткої відповіді не отримав. Тоді він став вивчати свій екземпляр експрес-накладної і побачив, що оголошена вартість подарунка була 1 копійка замість 3500 грн. Але найприкріше, що подарунок і не планували доставляти на день народження. В накладній датою прибуття було 22 лютого замість 21-го.
Не витерпівши, 23 лютого чоловік прийшов до «Нової пошти», де його запевнили, що подарунок вже доставили. Проте, після дзвінка племінниці виявилося, що це не так. Тоді чоловік написав багато «добрих» слів у книзі відгуків і пропозицій. Через пів години подарунок був у племінниці.
Однак, через затримку доставки на два дні, цінність та значущість подарунка була остаточно втрачена. Тому чоловік звернувся до Держпродспоживслужби в Запорізькій області та просив, щоб та допомогла йому отримати компенсацію.
В «Новій пошті» провину визнали та запропонували повернути 73 грн за доставку. Але чоловіку цього було замало і він звернувся до суду.
В суді він просив стягнути з «Нової пошти» 5000 грн моральної шкоди. Також, судові витрати пропонував покласти на компанію.
У відповідь в «Новій пошті» заявили, що ніхто нікого не обманював. В накладній була вказана орієнтовна дата доставки. Вона передбачає, що відправлення може бути доставлено як раніше вказаної дати, так і пізніше. Коли чоловік звертався до компанії, він вимагав виплатити йому 1 500 грн за затримку доставки. Проте платити стільки в компанії не збиралися і запропонували виплатити 73 грн за доставку. Звідки взялася цифра в 5 тис. грн «Новій пошті» було не відомо, тому адвокат компанії був проти позову.
Суд погодився з тим, що чоловік не надав доказів заподіяння йому шкоди через затримку посилки. Тому у листопаді 2018 року суддя Октябрського райсуду Полтави вирішила, що «Нова пошта» не повинна виплачувати компенсацію своєму клієнтові.
Однак, чоловік не погодився з цим рішенням. Він вважав, що компанія визнала провину, коли пропонувала повернути вартість доставки. До того ж він надав достатньо доказів для того, аби підтвердити свої слова і отримати компенсацію. Але у лютому 2019 року суддя Полтавського апеляційного суду вирішили, що рішення щодо невиплати компенсації було вірним.
Чоловік був наполегливий і звернувся до Верховного Суду. Проте у лютому 2019 року там заявили, що це малозначна справа і не стали нею займатися.
Інформатор розповідав, чому «Нова Пошта» сплатила за Iphone 11.