У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Незнайомець у масці забрав телефон
22 вересня 2021 року з відділення «Нової Пошти» у Києві до Дніпра чоловік відправив мобільний телефон Iphone 11. В експрес-накладній він вказав оголошену вартість - 13 тис. 550 грн. Її мали сплатити накладеним платежем. Проте, телефон не купили та повернули. Але замість продавця його забрав шахрай.
У вересні 2021 року до відділення «Нової Пошти» у Києві прийшов чоловік. Він планував відправити до Дніпра мобільний телефон Iphone 11. В експрес-накладній він вказав оголошену вартість - 13 тис. 550 грн, яку мали сплатити у разі, якби телефон купили.
Проте, покупець відмовився від девайсу. Тому телефон повернувся до Києва. Згідно з відео з камер спостереження, посилку видали нібито продавцю відразу як тільки приїхала машина на розвантаження. Проте насправді чоловік не отримав свій телефон назад. Через це він звернувся до «Нової Пошти» та просив повернути йому вартість телефону - 13 тис. 550 грн.
Але в компанії у виплаті компенсації відмовили. Там після перегляду відеоархіву встановили: ідентифікація клієнта відбулась по посвідченню водія. А «проведеним внутрішнім розслідуванням порушень та протиправних дій з боку співробітників компанії при видачі відправлення не виявлено».
Дійти згоди не вдалося, тому справа потрапила до суду. У своєму позові чоловік просив суд стягнути з компанії гроші за Iphone та компенсувати витрати на оплату адвоката – 3 тис. грн.
Представник «Нової Пошти» заявив, що в компанії порушень не знайшли, а отже й вини перевізника не встановлено. За версією компанії, відправлення було вручено продавцю за посвідченням водія. До того ж вартість телефону нічим не підтверджена, тому її не треба компенсувати.
На це продавець девайсу відповів, що «такі ситуації у відділеннях «Нова пошта» мають системний характер, оскільки аналогічні події відбулись з його знайомим, який також відправляв до м. Дніпро посилку (мобільний телефон)». Тому, чоловік звернувся із заявою до поліції. Кримінальне провадження №12021105020003389 від 12 жовтня 2021 року було розпочато, проте, за постановою слідчого, його закрили. Цю постанову він планував оскаржити.
Суду чоловік пояснив, що його паспорт та посвідчення водія ніхто не крав. А номер накладної, по якому йому повернувся мобільний телефон, він нікому не повідомляв. І забрати відправлення за його проханням ніхто не міг.
Коли в суді переглянули відео, то побачили, що невідомий чоловік у захисній масці підійшов до працівника відділення «Нової Пошти» і поклав на стіл певний документ. Проте, який саме достовірно встановити з відео було неможливо через розташування камер у відділенні. Після цього працівник відділення, «глянувши на покладений перед ним документ, не встановив особу, яка його подала, не попросив зняти чоловіка захисну маску, щоб переконатись у його особі». З відео було незрозуміло чи переконався працівник відділення у тому, що за відправленням прийшов саме продавець, «оскільки документ до рук працівник не брав, не вивчав його та не встановлював особу». Далі невідомий у масці поставив свій підпис на чеку чи накладній і забрав телефон.
Щодо компенсації вартості, то суд встановив: в разі втрати чи пошкодження посилки «Нова Пошта» має повернути суму відправлення, яка вказана в оголошеній вартості. Тому 16 серпня 2022 року суддя Дарницького райсуду Києва ухвалила стягнути з «Нової Пошти» на користь продавця 13 тис. 550 грн за Iphone та компенсувати витрати на адвоката в розмірі 3000 грн. Згідно із даними судового реєстру, компанія не оскаржувала це рішення.
Інформатор розповідав як оплатити комунальні послуги у відділеннях «Нової пошти».
Олена Скобцева