Чому в Дніпрі пропадає мобільний інтернет від Vodafone попри наявність світла і відсутність бойових дій

Читать на русском

В компанії відповіли на скаргу клієнтки

Читать на русском
Чому в Дніпрі пропадає мобільний інтернет від Vodafone попри наявність світла і відсутність бойових дій
Всі заходи спрямовані на уникнення перевантаження мережі

В компанії відповіли на скаргу клієнтки

Клієнтка компанії поскаржилась на якість наданих послуг від Vodafone. Вона звернула увагу на те, що раніше мобільний інтернет працював навіть коли вимикали світло. Зараз такого немає. При цьому, за її словами, компанія підіймає тарифи.

Представники Vodafone розповіли, в чому проблема. Виявилось, в кожному регіоні ситуація може змінюватись і незалежно від зовнішніх факторів.

Коли вимикається світло, базові станції переходять на генератори, де є така можливість. Але вони можуть працювати лише кілька годин. Додаткове навантаження дають абоненти, які в цей час переходять на мобільний інтернет і зв’язок від базових станцій. Таким чином сигнал стає гіршим, ніж він був. В разі критичної ситуації кожен оператор в певному регіоні самостійно вирішує, як врятувати мережу від перевантажень і протримати живлення станцій якомога довше. Він може відключити мобільний інтернет, залишивши тільки голосовий зв’язок.

На питання про підвищення тарифи компанія дала досить узагальнену відповідь про те, що зараз це необхідно для того, щоб “продовжувати підтримувати стабільну роботу мережі” і надалі забезпечувати зв’язком з близькими. А проблеми з роботою мережі можна розв’язати в індивідуальному порядку. Втім, така ж реакція від оператора була і на деякі інші скарги стосовно вартості послуг в коментарях.

Мобільний зв’язок під час війни

Після численних ударів росії по українській енергетичній інфраструктурі країною ширяться відключення світла. Через знеструмлення базових станцій мобільних операторів вимушені працювати за допомогою джерел резервного живлення. Якщо на початку енергокризи їх бракувало, то тепер компанії пояснюють відсутність зв’язку тим, що ці джерела не можуть працювати постійно, і їх треба перемикати між собою. Попри періодичні проблеми зі зв’язком деякі оператори підвищують вартість послуг.

Раніше ми писали про те, як у Vodafone відреагували на скаргу клієнта щодо зростання тарифів. Детальніше про нові ціни читайте тут

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.   

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.