“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Наша країна за три-чотири місяці побудувала принципово новий ринок пального
Війна змусила українців мати аварійний запас пального. Через накопичення цих обсягів був такий гострий дефіцит продукту у травні та червні. Прогнозувати повторення такої ситуації важко.
Про це в інтерв'ю виданню "The Page" розповів директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн. За його словами, зараз ринок інший, більш гнучкий. Тепер щонайменше на 40% ринок насичується постачанням автомобільним транспортом. Тисячі бензовозів везуть пальне, працює залізниця та багато прикордонних переходів.
"В умовах війни важко щось стверджувати (повторення травневої ситуації неможливе, - ред.). Хоча ніхто по окремих АЗС ракетами прицільно стріляти не буде. Натепер ми маємо принципово інший, гнучкий ринок. Якщо у січні було 70 імпортерів дизпального, то у червні вже 355. У нас сьогодні всі трейдери: аграрії, транспортники, промислові підприємства. Ті трейдери, які раніше крутилися на внутрішньому ринку, зараз мають контакти, машини і кожний з них напряму везе пальне. Це ідеальна гнучка система в умовах війни", - зазначив Куюн.
Він наголосив, що з бензином в Україні були серйозні проблеми. Продукція європейських НПЗ законтрактована, імпорт додаткових обсягів морем виявився проблематичним, бо у цьому у європейців особливо не було потреби.
"Крім того, як його привезти з того ж порту? Залізниця перевантажена, бензовозом їхати далеко та й машин спочатку не було. Як не дивно, але у подоланні дефіциту бензину допомогли наші міні-НПЗ. Це кустарне або напівкустарне перероблення газоконденсату, яке дає переважно бензин. Так, якість під питанням, але у розпал кризи згодилося усе, що горить, особливо у Східних та Південних областях, куди везти бензин через всю країну було небезпечно та дорого. А потім запрацювали нові контракти і з’явився імпортний бензин, завезений з Європи", - пояснив Куюн.
Після ударів окупантів по паливній інфраструктурі та руйнації Кременчуцького НПЗ Україна стала критично залежною від імпорту нафтопродуктів. Країна збільшила обсяги імпорту палива. Саме тому зараз немає ажіотажу на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. Лідерами постачання є Польща, Литва, Німеччина, Румунія та інші. Українці можуть безкоштовно отримати пальне — деталі тут.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.
Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта та що буде з цінами на пальне в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.