“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Майно МАУ розпродають дешевше ринку, компанія готується оголосити про банкрутство
"Укрексімбанк" просить суд розпочати процедуру банкрутства МАУ. Авіакомпанія Ігоря Коломойського винна позичальникам більше 20 млрд грн. І останні місяці триває розпродаж майна компанії, яке розпродають дешевше ринку. Це може свідчити про підготовку до оголошення про банкрутство авіакомпанії вже до кінця цього року.
Про це повідомляє Forbes з посиланням на кількох співрозмовників, що працювали топменеджерами авіакомпанії останні кілька років. У вівторок, 31 жовтня Господарський суд Києва зареєстрував позов "Укрексімбанка" про визнання банкрутства найбільшої авіакомпанії України до війни - "Міжнародні авіалінії України". Наразі у справі призначено суддю Івченко А.М. Загальний борг МАУ за підсумками 2022 року – 20,5 млрд грн, свідчать дані "Опендатабот".
Раніше повідомлялося, що останні місяці триває розпродаж майна компанії. Зокрема, на аукціонах державного підприємства СЕТАМ станом на 26 жовтня вже пішли з молотка логотип авіакомпанії (за $3300) та левові частки у двох найцінніших активах – хендлінговій компанії "Інтеравіа" (за близько $1 млн) та ремонтній "МАУтехнік" (за $5). Їх придбали маловідомі власники.
З осені 2022 року МАУ не здійснила жодного рейсу через несплату рахунків. У березні профільне видання Avianews зафіксувало передачу літаків із флоту МАУ до парку іншого перевізника – "Роза Вітрів" (Windrose).
Останні кілька років між акціонерами авіакомпанії МАУ Ароном Майбергом та Ігорем Коломойським тривав корпоративний конфлікт, який проявився у грудні 2021 року. Тоді Арон Майберг розказав Forbes про невдалі спроби звільнити Євгена Дихне. У вересні 2022 року Дихне пішов із авіакомпанії по закінченні трирічного контракту. Після цього посаду президента МАУ обійняв колишній фінансовий директор аеропорту Бориспіль Кирило Звонарьов. Вже на початку лютого 2023 року авіакомпанію очолила головна фінансистка Ганна Борисоннік – яка повʼязана зі структурами неформальної групи "Приват" Ігоря Коломойського.
Навесні 2023 року Майберг вийшов із засновників МАУ, а також пішов з наглядової ради авіаперевізника у 2023 році. Відтак компанія залишилася під контролем Коломойського. У вересні 2023 року СБУ, БЕБ та Офіс генпрокурора повідомили Коломойському про підозру в заволодінні 5,8 млрд грн ПриватБанку. Наразі він перебуває у СІЗО.
Шевченківський районний суд міста Києва заарештував корпоративні права всіх компаній Ігоря Коломойського. Принаймні так стверджує інсайдер у правоохоронних органах. У списку - весь без винятку бізнес олігарха.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.