Перед зверненням до ЦНАПу необхідно отримати консультацію в Пенсійному фонді
Українці можуть отримати архівну довідку для оформлення пенсії. Для цього потрібно звернутися до Центру надання адміністративних послуг з певним переліком документів. Про це повідомили у ЦНАПі Олександрійської територіальної громади.
Перед зверненням до ЦНАПу необхідно отримати консультацію в Пенсійному фонді щодо: виду пенсії (за віком, по інвалідності, пільгова, за вислугою років, у разі втрати годувальника); підтвердження заробітної плати та стажу роботи (особливо при виправленнях у трудовій книжці); перейменування чи реорганізації підприємства; періоду навчання (якщо є помилки в дипломі або втрачено документ). Додатково для жінок:
Перелік документів для звернення до ЦНАПу (оригінали та копії):
Якщо заяву подає представник:
Послуга "Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)" потрібна, якщо: потрібно відновити втрачені межові знаки; необхідно визначити межі земельної ділянки для подальших дій (реєстрація, оформлення документів). Необхідні документи для звернення через ЦНАП: заява; паспорт / ID-карта; документи, що підтверджують право користування земельною ділянкою (державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, договір оренди), право власності на майно, яке розташоване на земельній ділянці.