Activision, з великобюджетною Warzone, змушена судитися з творцями однойменної браузерної гри

Читать на русском

Насправді ж це скоріше «помста», ніж «напад»

Читать на русском

Насправді ж це скоріше «помста», ніж «напад»

Activision подала до суду на творців невеликої браузерної гри Warzone, щоб роздобути права на однойменний товарний знак.

Про це повідомляє PC Gamer,- передає Інформатор.

Позов був поданий на студію Flizzer. Сама Activision вимагає, щоб їй дозволили нарешті використовувати товарні знаки Warzone і Call of Duty: Warzone. Справа в тому, що восени минулого року саме розробники браузерної стратегії не дали компанії цього зробити.

Activision наполягає на тому, що відмінності між їхньою грою і браузерною занадто великі, щоб товарні знаки конкурували. Компанія відзначила, що проект Flizzer більше схожий на «настолку», а на консолях не з'являвся взагалі, а тому потенційні користувачі ніяк не зможуть сплутати ці проекти.

«Call of Duty: Warzone кардинально відрізняється від малобюджетної нішевої віртуальної настільної гри відповідача в дусі «Ризику» від Hasbro. Неможливо уявити, що будь-хто може сплутати ці два продукти або повірити, що вони пов'язані один з одним», - вирізка з судової заяви Activision.

У своїй скарзі компанія підкреслює, що подавала заявку на реєстрацію товарних знаків ще у червні 2020 го року, тоді як Flizzer зробила це тільки через кілька місяців, хоч їхня гра і існує ще з 2017-го року.

В цілому ситуація більше схожа на те, що невелика студія хотіла збити грошей з великої Activision, спираючись на більш ранню дату виходу свого проекту. Вони зареєстрували товарний знак і самі в жовтні 2020 го виступили проти розробників Call of Duty. Тоді вони заявляли, що вихід королівської битви під тією ж назвою сильно зіпсував показники їх браузерної гри. Юристи Activision додають, що автори Warzone.com тоді погрожували їм «повноцінним судовим позовом і стягненням значної компенсації, оскільки творці Call of Duty порушують їхні авторські права». Мабуть, велика компанія пішла на випередження.

Нагадаємо, що Ubisoft найняла в компанію окрему людину, яка буде стежити за «токсичністю» і культурою в робочому колективі.У Google же турботи дещо серйозніші - їх звинувачують у маніпулюванні продажами реклами на аукціонах,а компанія ще й сама підтвердила ці заяви, випадково розкривши існування своєї секретної програми зі збору даних.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.