“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Київський метрополітен просить парламент встановити відповідальність за несанкціоноване проникнення до своїх приміщень. Також штрафи чекають на тих, хто полюбляє розфарбовувати вагони підземки
Ще у жовтні 2021 року на сайті Верховної Ради був зареєстрований законопроєкт №6164 щодо штрафів за порушення у підземках. До нього «дійшли руки» тільки у квітні 2023 року, коли комітет з питань правоохоронної діяльності направив його на розгляд депутатів.
Про це повідомила пресслужба «Київського метрополітену».
«Сьогодні, на період дії воєнного стану, одне з найголовніших завдань метрополітену, окрім безпечного перевезення пасажирів, – забезпечення людей надійним укриттям. Водночас на законодавчому рівні відсутня можливість впливу на порушників, які проникають на об’єкти критичної інфраструктури, зокрема в тунелі, вентиляційні шахти та інші стратегічно важливі приміщення. Мета таких візитів може бути різною, а завдана шкода може нанести непоправних наслідків для людей, які перебувають в укритті на станціях метро», – зазначив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Відомо, що з початку повномасштабного вторгнення на станціях столичного метро укривались десятки тисяч людей.
«Нині Київський метрополітен працює і як транспорт, і як укриття в цілодобовому режимі. Належний рівень безпеки є пріоритетом для підприємства», - зазначили в компанії.
Згідно з порівняльною таблицею до законопроєкту, за проникнення у вентиляційні шахти, тунелі, підземні та наземні споруди, на колії метрополітену спочатку можна отримати попередження. Якщо це не подіє, то наступного разу є ризик заплатити від 510 до 850 гривень штрафу.
За проїзд на дахах вагонів, міжвагонних з'єднаннях тролейбусів, трамвайних вагонів або вагонів метрополітену доведеться викласти від 340 до 680 гривень.
Авторське фарбування вагонів у підземці «оцінять» у штраф до 850 гривень. А за куріння будь-чого в маршрутках, тролейбусах, трамваях, вагонах та на станціях метрополітену можна заплатити до 340 гривень. Стільки ж доведеться заплатити за викидання сміття з вікон та дверей автобусів, маршруток, тролейбусів або трамваїв, а так само за засмічення станцій та вагонів підземки.
Новелою буде ще й те, що під час розгляду таких справ у суді, окрім штрафу можуть призначити відшкодування шкоди. Тобто є можливість, що за «сучасне мистецтво» доведеться заплатити двічі.
Складати протоколи можуть доручити поліції, начальникам станцій метрополітену та їх заступникам.
Якщо законопроєкт приймуть, то це має призвести до «підвищенню рівня свідомості пасажирів метрополітену та запобігання вчинення правопорушень».
Інформатор писав, що Кличко пообіцяв відкрити метро на Виноградарі вже наступного року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.