Чоловік є клієнтом ПриватБанку вже понад 20 років та шокований таким відношенням
Чоловік, перебуваючи за кордоном, вирішив здійснити платіж у Приват-24. Однак стався збій, тому було здійсненно подвійний платіж, що призвело до вичерпання ліміту НБУ. Однак найбільше його вразила байдужість фінустанови. Про це він написав 5 листопада на Facebook-сторінці.
Клієнт хоче попередити всіх, хто користується гривневими картками ПриватБанку за кордоном. Це історія про те, як збій у додатку Приват-24, повна бездіяльність підтримки та правила, що працюють проти клієнта, залишили його у пастці.
"Я за кордоном, мені потрібно провести велику оплату. Я встановлюю в Приват-24 денний ліміт рівно на суму цього платежу. Починаю оплату, але в процесі стався збій інтернет-з'єднання, транзакція "зависає". У додатку Приват-24 повідомлення для підтвердження платежу немає. Чекаю близько 15 хвилин, пробую знову. Цього разу все проходить штатно: приходить пуш-повідомлення у Приват-24, я його підтверджую, платіж проходить. За деякий час я бачу, що списань два. Перше, "зависле", пройшло в результаті без мого підтвердження, проігнорувавши і збій, і відсутність мого пуш-підтвердження. Ці два списання (одне з яких, по суті, пройшло без мого відома) миттєво «з'їдають» весь мій місячний ліміт НБУ на витрати за кордоном. Пишу в чат ПриватБанку і пояснюю все: збій, платіж без підтвердження, подвійне списання, вичерпаний ліміт НБУ. І що робить банк? Оператори просто намагаються якнайшвидше відписатися і закрити чат. Жодних реальних дій. Жодних попереджувальних процедур. Вони не зупинили неавторизований платіж та не попередили мене про пастку з лімітом. І це ставлення до клієнта, який з банком понад 20 років. Виявилося, що некомпетентність — це тепер і є офіційна політика банку. Кинутий банком, я сам домовляюся з Booking. Вони роблять «Повернення». Гроші повертаються. Я знову пишу в чат, переможно надсилаючи їм їхній же скриншот із підтвердженням. І отримую офіційну відповідь (цитую суть): «Так, бачимо повернення. Але це "повернення", а не "реверс", тому наша автоматична система ліміт не перерахує. Вручну? Не можемо. Чекайте 1 грудня». Банк, який пропустив платіж без мого підтвердження і був у курсі всієї ситуації з першої хвилини, в результаті просто "умив руки". Їм байдуже, що я застряг за кордоном через їхній збій та їхню некомпетентність", - розповів клієнт.
В ПриватБанку відреагували на допис. Там вказують, що дійсно, при реверсі - сума ліміту оновлюється автоматично, а при поверненні, як було в цій ситуації, ліміт не змінюється.
"Ваше питання вже було розглянуто відповідальними фахівцями. Дійсно, при реверсі - сума ліміту оновлюється автоматично, а при поверненні, як було в цій ситуації, ліміт не змінюється. Шкодуємо про ситуацію, що склалася", - заявили у ПриватБанку.
Перед виїздом зарахуйте готівку в UAH на картку через термінал самообслуговування або касу відділення. Не потрібно вивозити з України гривню готівкою – ви або взагалі не зможете обміняти її за кордоном, або обміняєте за невигідним курсом. Відкрийте додаткову картку в USD або EUR (Digital – у Приват-24 або фізичну – у доступному відділенні ПриватБанку). Оплачуйте товари та послуги карткою за вигідним курсом, уникаючи подвійної конвертації. Подвійна конвертація виникає, коли валюта вашої картки відрізняється від валюти країни, де здійснюється платіж. Ви можете користуватися картками ПриватБанку так само, як і в Україні: розраховуватися в магазинах і знімати готівку в банкоматі будь-якого банку.
Так. Підключіться безкоштовно до інтернет-банку Приват-24, і ви зможете за кордоном самостійно перераховувати гроші рідним, здійснювати будь-які платежі, блокувати картку в разі її втрати, змінювати ліміт витрат.
Заблокуйте втрачену картку в Приват-24 самостійно або зверніться до служби підтримки ПриватБанку за телефоном +38 (073) 716 11 31. Оформте Digital картку в Приват-24. Перекажіть залишок коштів із заблокованої картки на іншу активну картку (виберіть «Переказ між своїми рахунками»).