В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки
Жінка через роботу вимушена перейти до Ощадбанку для отримання зарплати. Вона шокована встановленим лімітом у розмірі 2 тисяч гривень на добу, а також комісією за переказ на картку іншого банку, яка складає 1%+5 гривень. Про свою історію клієнтка написала 1 липня на Facebook-сторінці.
Клієнтка Ощадбанку намагалась здійснити оплату в інтернет-магазині, але банк обмежив її в цьому, встановивши ліміт. Крім того, з суми 2 380 гривень з неї зняли 28 гривень комісії.
"Завдяки новій роботі та ультимативній вимозі отримувати зарплатню тільки в конкретному банку стикнулася знову з таким кошмаром, як Ощадбанк. Гіршого банку по Україні важко знайти. Банк виставляє ліміти на перекази з картки на картку за власним розсудом. Мені, наприклад було встановлено лише 2 тисячі гривень на добу, і коли я намагалась переказати гроші за корм інтернет-магазину, банк не дав моїх же зароблених грошей. Тобто я ще повинна дзвонити штучно-інтелектуальній Софії й випрошувати аудієнції з оператором, щоб мені або зняли ліміт до кінця доби, або змінили ліміт на певний строк. А другий неприємний сюрприз - це відверте здирництво банка по комісії за переказ на картку іншого банку 1%+5 гривень. Тобто з 2 380 гривень у мене вирішили викрасти 28 гривень. Нікому не рекомендую найгірший Ощадбанк", - скаржиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що по кожній банківській карті є ліміти і залежить це від типу картки та тарифного пакета по якому її було випущено.
"Прикро, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. Щодо встановлених лімітів маю повідомити, що по кожній банківській карті вони є і залежить це від типу картки та тарифного пакета по якому її було випущено. Ліміти встановлюються всіма банками. Встановлення ліміту відбувається насамперед з метою забезпечення безпеки коштів клієнтів, адже якщо карта або її реквізити потрапить до 3-х осіб вони зможуть скористатися лише частиною коштів, а не всіма. Розмір лімітів по карті Ощада можна змінювати в чат-боті банку, в мобільному Ощад, вебверсії Ощад 24/7 або по дзвінку до контакт-центру 0800-210-800. Змінивши ліміт на потрібний, наприклад в мобільному Ощад, його розмір залишиться в тому встановленому значені, що здав сам клієнт і не потрібно буде його змінювати кожного разу, а лише за потреби. Що стосується комісій за переказ, то їх розмір є середньоринковим та встановлюється після детального аналізу ринку. Розмір даного ліміту вже багато років залишається сталим та не переглядається на збільшення зі сторони банку. Якщо дана комісія для вас завелика, банк пропонує відкрити Цифрову карту і зробивши переказ з основної карти (безкоштовно) на цифрову можна буде з цифрової в межах єдиного ліміту у 20 тисяч гривень в місяць робити переказ без комісії на будь-яку карту будь-якого банку", - зазначили в Ощадбанку.