Клієнт Ощадбанку не може користуватися коштами, бо в нього немає прописки в паспорті
Чоловік не може зняти кошти з банківського рахунку. В Ощадбанку йому вказали, що в нього немає прописки, тож він цікавиться можливістю перевипуску картки. Відповідний коментар клієнт залишив 19 липня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, він хоче перевипустити карту Ощадбанку. Клієнт не може користуватися коштами, бо в нього немає прописки в паспорті.
"Як мені перевипустити банківську картку, в якої закінчився термін дії без місця реєстрації? Як мені зняти свої гроші зі свого рахунку, якщо мені скажуть в банку - не маєте прописки. Проблеми ваші. Гроші не віддамо. Є якийсь вихід з такої ситуації?", - цікавиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що картку можна перевипустити якщо немає прописки в паспорті, та без прописки її з неї можна буде отримати кошти.
"Картку можна перевипустити якщо у вас немає прописки в паспорті, та без прописки її з неї можна буде отримати кошти. У зв’язку з воєнним станом Ощадбанк для зручності клієнтів продовжив термін дії платіжних карток до 31 грудня 2025 року. Продовження відбувається автоматично. Банк не продовжив картки, що закінчилися до 02.02.2022 року. Також, картки де залишок коштів дорівнює 0 гривень та не було жодної операції за останні 6 місяців та картки за якими протягом січня - лютого 2025 року здійснено хоча б одну операцію з виконанням картки в касі банку, банкоматі, терміналі, торговій мережі - будь-якого українського банку. Для предметної перевірки чи була ваша картка продовжена, чи потрібно її перевипускати, рекомендуємо зателефонувати з фінансового номера телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-8002, - заявили в Ощадбанку.
Ощадбанк почав використовувати ШI в комунікації з клієнтами і зараз підсилює це експериментальним діджитал-проєктом «ШI-ощадики». В ньому штучний інтелект проходить «співбесіду» у клієнтів банку та змагається за їхню увагу. Проєкт демонструє, як можна використовувати штучний інтелект у звичній банківській комунікації. «ШI-ощадики» не замінюють реальних співробітників, а тестують, як сучасні технології можуть звучати по-різному та допомагати пояснювати складне просто.
В експерименті беруть участь два віртуальні помічники — пан Ощад і Ощадик. Перший відповідає точно, офіційно і структуровано, як справжній фінансовий радник. Другий — легший і неформальний, пояснює все звичною мовою, з жартами та прикладами.
Користувач може поставити будь-яке питання — від заощаджень до «як пояснити кешбек бабусі» — і отримати дві різні відповіді. Й потім проголосувати, чий стиль йому ближчий і зрозуміліший. Це допоможе Ощадбанку зрозуміти, як можна розвивати діджитал-сервіси так, щоб вони звучали природно. Протестувати новий формат банківських консультацій можна за посиланням https://oschadbankai.com/