У Київстар відреагували на скаргу жінки
Абонентка заздалегідь поповнила рахунок, але Київстар списав кошти. Вона не користувалася інтернетом та не здійснювала дзвінків. Відповідний коментар жінка залишила 21 вересня під публікацією компанії.
За її словами, Київстар списав кошти за інтернет. Також зняли кошти, бо на рахунку недостатньо коштів для оплати тарифу.
"Зазвичай оплату вношу, коли час прийшов, а тут вирішила поповнити рахунок наперед, оплата тарифу мала бути опівночі. До того цілий тиждень не мала мобільного інтернету, бо начебто використала весь ліміт. Що дуже дивно, але ніяк не докажеш. Зазвичай на Wi-Fi. Тільки по дорозі користуюся мобільним. З усім тим тиждень була без інтернету, поповнила зранку рахунок, і все ок, аж раптом о шостій годині вечора Київстар знімає 20 гривень, щоб надати мені інтернет. Я подзвонила, сказала скасувати і повернути 20 гривень на рахунок. Опівночі знімають знову 20 гривень, бо недостатньо коштів для оплати тарифу. Потім ще одна історія за тиждень. Поїхала в Польщу, зв'язку не було взагалі. Ні дзвінків, ні смс...нічого. Київстар нахабно знімає все, що було на рахунку, на щастя лише 50 гривень. Було б більше, зняли б все. Але ні я не могла здійснити жодного дзвінка, ні до мене додзвонитися не могли. І смс не відправляло. Питання, за що зняли гроші? Київстар - злодії, шахраї. Зв'язок жахливий, а гроші крадуть", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що оплата відбувається згідно з умовами тарифу який підключений по номеру.
"Оплата відбувається згідно з умовами тарифу який підключений по номеру. Контролювати витрати ви можете самостійно в додатку Мій Київстар", - заявили у Київстар.
Перейдіть у розділ Історія — там зберігається вся інформація про витрати та поповнення за вашим номером. Ви можете увімкнути фільтри за типом або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія є всі дії з рахунком за останні 6 місяців, дані оновлюються автоматично.