У Київстар відреагували на коментар чоловіка
Чоловік переніс номер до мережі Київстар. Він погодився на умови тарифного плану за ціною 220 гривень, але з нього додатково видурили 130 гривень. Відповідний коментар клієнт залишив 20 вересня під публікацією компанії.
За його словами, Київстар мав підключити тарифний план за 220 гривень. Однак замість цього приєднали до тарифу з іншим наповненням за 350 гривень.
"Бажаєте перенести номер до мережі Київстар, готуйтесь до шахрайської схеми. Переніс свій номер з мережі Лайфселл до Київстару на умовах тарифного плану «Все разом легкий» за ціною 220 гривень (ціна і зараз актуальна). В умовах тарифу передбачений Домашній інтернет, тому в той же день прийшов майстер та підключив послугу, тому я здійснив дзвінок після проведення інтернету до оператора за номером 466, потрібно було обʼєднати номер з Домашнім інтернетом, оператор питає в мене підключаємо тариф «Все разом легкий»? Я без зайвої думки підтвердив, але як виявилось мені його підключили за 350 гривень і відповідно наповнення послуг інше. При цьому, згоду на збільшення я не надавав і не був попереджений, що мій тариф стане в 1,5 рази дорожче. Тобто, оператор заманює нових абонентів створюючи картинку дешевих тарифів. Називає тариф однаково «Все разом легкий», але з різними цінами, про які не попереджує (вводить в оману). В день перенесення номера під соусом обʼєднання послуг збільшує на + 130 гривень. Після скарги в той же день до оператора, надіслали відповідь, (Ваше звернення розглянуто. Дякуємо за інформацію, вона буде використана для покращення якості обслуговування. З повагою, Київстар). Яка ж цинічність ситуації, навіть не повернули тариф який було підключеного одразу", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що виникло непорозуміння.
"У нас є 2 тарифи "Все разом Легкий": для абонентів, що переходять в мережу Київстар та інших користувачів. Очевидно, виникло непорозуміння, однак, обманювати вас не мали на меті", - заявили у Київстар.
Які документи потрібні, щоб перенести номер?
Якщо ви хочете бути абонентом передплати
Потрібен один із документів, що посвідчують особу:
Якщо ви хочете бути абонентом контрактного зв’язку (як фізична особа)
Потрібні такі документи:
Якщо ви хочете бути корпоративним чи бізнес-абонентом
Для директора юридичної особи потрібні:
Для фізичної особи-підприємця потрібні: