Жінка розписалася у доставці, а потім оглянула відправлення
У лютому 2020 року жінка купила жіночий туалетний столик з дзеркалом. Його доставку вона замовила трьома посилками через «Укрпошту». Одна з них цілою не доїхала.
Після отримання у кур`єра відправлень жінка розпакувала посилки та у коробці з написом «крихке» знайшла дзеркало з тріщинами. Оскільки кур`єр вже поїхав, жінка йому зателефонувала та попросила повернутися, щоб зафіксувати пошкодження.
Кур`єр повернувся та заявив, що не може скласти акт про пошкодження, оскільки він співробітник на випробувальному терміні. Через це в нього не було необхідних бланків, тому він запропонував подзвонити на гарячу лінію «Укрпошти». Жінка так і зробила. А на додачу написала заяву на ім`я генерального директора компанії з вимогою відшкодувати збитки. Проте відповіді на неї так і не отримала.
Жінка була наполегливою, тому ще раз зателефонувала на гарячу лінію «Укрпошти» та залишила скаргу. Вона була незадоволена, що гендиректор Ігор Смілянський не відповів на її лист. Мабуть, це подіяло: в «Укрпошті» попросили для вирішення ситуації надати чеки. Проте їх в жінки не було, тому що побачивши розбите скло, вона геть про все забула.
Щоб відновити документи знадобився час, тому що тоді в Україні діяли карантинні обмеження. Коли це було зроблено, жінка подала нову заяву, в якій надала копії чеків та просила компенсувати їй збитки. Проте «Укрпошта» відповіла їй тільки у жовтні 2020 року, хоча історія зі скаргою тягнулася з лютого. У відповіді компанія зазначила, що час сплив та перевірити її посилки вже немає можливості. Крім того, в жінки не було актів про пошкодження, які не склав працівник-стажист.
Однак власниця туалетного столика вважала, що саме через «Укрпошту» вона не може насолоджуватися покупкою. Тому жінка вирішила звернутися до суду.
Вона просила суд, щоб «Укрпошта» виплатила їй 1 тис. 500 грн вартості дзеркала та заплатила 20 тис. грн за моральну шкоду. Ще вона хотіла, щоб державна компанія заплатила ще 6 тис. 500 грн за послуги її адвоката.
В «Укрпошті» на це відповіли, що коли кур’єр доставив посилки, то жінка розписалася за них, чим підтвердила, що відправлення доставлені в належному стані. Тому краще було б спочатку перевіряти, а потім розписуватися.
Суд встановив, що жінка справді замовила в «Укрпошті» адресну доставку відправлень кур`єром. Згідно з правилами цієї послуги, якщо посилку видали під розписку та без письмових зауважень, то далі «Укрпошта» не несе матеріальної відповідальності. Саме це і трапилося з жінкою: вона не оглянула відправлення та розписалася в накладній. До того ж жінка сама підтвердила, що розпакувала посилки після того, як кур’єр поїхав. Це свідчило, що «Укрпошта» свої зобов`язання виконала.
Якщо жінка не довела, що через необачність працівників компанії її посилку пошкодили, то в неї не було підстав вимагати компенсацію. Тому у квітні 2021 року суддя Святошинського районного суду Києва Юлія Твердохліб ухвалила, що жінка гроші не отримає, проте має заплатити за розгляд справи. Це рішення набрало чинності.
Замовити книги можна як на відділення, так і кур'єром додому. Акція діє до кінця січня. Про це повідомила пресслужба "Укрпошти". Там зазначили, що є два варіанти безоплатної доставки:
«Есеї Віри Агеєвої, жахи Стівена Кінга, виміри Террі Пратчетта, історичні праці Тімоті Снайдера та все, чого бажають серце й мозок. Попри всі обставини читачі й далі можуть відкривати нетипове, підживлювати допитливість до нових для себе жанрів, доповнювати улюблені колекції та й просто насолодитись процесом вибору книжок онлайн», - йдеться в повідомленні «Укрпошти».
Інформатор розповідав, що начальниця відділення «Укрпошти» на Київщині крала гроші з оплати комуналки.