Жінка хотіла отримати компенсацію від «Укрпошти» за розбите дзеркало: що вирішив суд

Читать на русском

Жінка розписалася у доставці, а потім оглянула відправлення

Читать на русском
Жінка хотіла отримати компенсацію від «Укрпошти» за розбите дзеркало: що вирішив суд
В компанії провини не визнали

Жінка розписалася у доставці, а потім оглянула відправлення

У лютому 2020 року жінка купила жіночий туалетний столик з дзеркалом. Його доставку вона замовила трьома посилками через «Укрпошту». Одна з них цілою не доїхала.

Після отримання у кур`єра відправлень жінка розпакувала посилки та у коробці з написом «крихке» знайшла дзеркало з тріщинами. Оскільки кур`єр вже поїхав, жінка йому зателефонувала та попросила повернутися, щоб зафіксувати пошкодження.

Кур`єр повернувся та заявив, що не може скласти акт про пошкодження, оскільки він співробітник на випробувальному терміні. Через це в нього не було необхідних бланків, тому він запропонував подзвонити на гарячу лінію «Укрпошти». Жінка так і зробила. А на додачу написала заяву на ім`я генерального директора компанії з вимогою відшкодувати збитки. Проте відповіді на неї так і не отримала.

Жінка була наполегливою, тому ще раз зателефонувала на гарячу лінію «Укрпошти» та залишила скаргу. Вона була незадоволена, що гендиректор Ігор Смілянський не відповів на її лист. Мабуть, це подіяло: в «Укрпошті» попросили для вирішення ситуації надати чеки. Проте їх в жінки не було, тому що побачивши розбите скло, вона геть про все забула.

Щоб відновити документи знадобився час, тому що тоді в Україні діяли карантинні обмеження. Коли це було зроблено, жінка подала нову заяву, в якій надала копії чеків та просила компенсувати їй збитки. Проте «Укрпошта» відповіла їй тільки у жовтні 2020 року, хоча історія зі скаргою тягнулася з лютого. У відповіді компанія зазначила, що час сплив та перевірити її посилки вже немає можливості. Крім того, в жінки не було актів про пошкодження, які не склав працівник-стажист.

Однак власниця туалетного столика вважала, що саме через «Укрпошту» вона не може насолоджуватися покупкою. Тому жінка вирішила звернутися до суду.

Що було у суді

Вона просила суд, щоб «Укрпошта» виплатила їй 1 тис. 500 грн вартості дзеркала та заплатила 20 тис. грн за моральну шкоду. Ще вона хотіла, щоб державна компанія заплатила ще 6 тис. 500 грн за послуги її адвоката.

В «Укрпошті» на це відповіли, що коли кур’єр доставив посилки, то жінка розписалася за них, чим підтвердила, що відправлення доставлені в належному стані. Тому краще було б спочатку перевіряти, а потім розписуватися.

Суд встановив, що жінка справді замовила в «Укрпошті» адресну доставку відправлень кур`єром. Згідно з правилами цієї послуги, якщо посилку видали під розписку та без письмових зауважень, то далі «Укрпошта» не несе матеріальної відповідальності. Саме це і трапилося з жінкою: вона не оглянула відправлення та розписалася в накладній. До того ж жінка сама підтвердила, що розпакувала посилки після того, як кур’єр поїхав. Це свідчило, що «Укрпошта» свої зобов`язання виконала.

Якщо жінка не довела, що через необачність працівників компанії її посилку пошкодили, то в неї не було підстав вимагати компенсацію. Тому у квітні 2021 року суддя Святошинського районного суду Києва Юлія Твердохліб ухвалила, що жінка гроші не отримає, проте має заплатити за розгляд справи. Це рішення набрало чинності.

«Укрпошта» зробила доставку книг з Yakaboo безплатною

Замовити книги можна як на відділення, так і кур'єром додому. Акція діє до кінця січня. Про це повідомила пресслужба "Укрпошти". Там зазначили, що є два варіанти безоплатної доставки:

  • замовлення на суму від 300 грн будуть відправляти у найближче відділення Укрпошти;
  • замовлення від 500 грн – кур’єром до вашої домівки.

«Есеї Віри Агеєвої, жахи Стівена Кінга, виміри Террі Пратчетта, історичні праці Тімоті Снайдера та все, чого бажають серце й мозок. Попри всі обставини читачі й далі можуть відкривати нетипове, підживлювати допитливість до нових для себе жанрів, доповнювати улюблені колекції та й просто насолодитись процесом вибору книжок онлайн», - йдеться в повідомленні «Укрпошти».

Інформатор розповідав, що начальниця відділення «Укрпошти» на Київщині крала гроші з оплати комуналки.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.