Клієнтка Ощадбанку звернулася до керівництва відділення фінустанову, поліції, суду та Урядову гарячу лінію
Жінці на картку зарахували 11 тисяч гривень заробітної плати. Вона прийшла у відділення Ощадбанку для отримання коштів. Натомість їй видали лише 1 тисячу гривень. Жінка є клієнтом Ощадбанку з червня 2022 року. Працівники відділення видали картку MasterCard Debit World PayRass у відкритому вигляді, маючи інформацію про логін, пароль, картковий пароль, а також Пін, CVV2\CVC2, строк дії, номер картки. Пін-код для її активації встановлювався на робочому столі працівниці банку, при цьому вона бачила, як вона двічі вводила пін-код.
Про це йдеться у рішенні Барського районного суду Вінницької області. На картковий рахунок жінки прийшло перше зарахування заробітної плати (відпускні) в сумі 11 тисяч гривень. Вона прийшла у відділення банку, щоб отримати ці кошти, але в касі банку їй видали лише 1 тисячу гривень. Їй повідомили, що це всі кошти, які є на рахунку. Вона одразу ж письмово звернулась до керівництва відділення з проханням повернути кошти на рахунок, однак отримала відповідь, що клієнт зобов'язаний забезпечити неможливість отримання третіми особами інформації про логін, пароль, та дані картки.
Одночасно жінка звернулась до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення. Також вона неодноразово зверталася на Урядову гарячу лінію про повернення коштів і проведення службового розслідування, однак кошти їй не повернули.
"Позивач звернулася до суду і просила стягнути з філії-Вінницького обласного управління акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" на її користь кошти заробітної плати в сумі 10 тисяч гривень", - наголошується у повідомленні.
Ощадбанк відреагував на звинувачення жінки. Там зазначили, що філія не може бути відповідачем у цивільній справі, оскільки є відокремленим підрозділом АТ "Державний ощадний банк України", котрий не є юридичною особою. Крім цього, вона не надала жодного доказу, яким підтверджено незаконні дії з боку працівників банку під час оформлення та видачі їй платіжної картки, а також зв'язок цих дій зі списанням грошових коштів.
"На рахунок жінки зарахували грошові кошти (заробітна плата) у сумі 11 тисяч гривень. Згодом вона розрахувалась в торгово-сервісній мережі KYIV MERKD за допомогою платіжної картки на суму 10 тисяч гривень. Операція проведена за допомогою введення нею даних платіжної картки, зокрема CVC та з використання 3DS-паролю, який надходив після введення даних платіжної картки на фінансовий номер телефону клієнтки", - зазначили в Ощадбанку.
Суд у задоволенні позову жінки до філії Вінницького обласного управління Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" про повернення коштів на картковий рахунок відмовив повністю. Вона не отримає назад 10 тисяч гривень.
"Позивачем не надано доказів того, що вона звернулася до АТ "Державний ощадний банк України" із відповідною заявою про неправомірний переказ коштів з її рахунку протягом трьох днів, як передбачено умовами договору. Також не доведено факту незаконного переказу грошових коштів з її карткового рахунку з вини банку, а тому відповідач не повинен нести відповідальність за вказану операцію. Таким чином, позовні вимоги є недоведеними та у задоволенні позову слід відмовити повністю", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.