З кредитної карти Приватбанку у жінки невідомі зняли гроші. Коли їх можуть повернути?

З кредитної карти Приватбанку у жінки невідомі зняли гроші. Коли їх можуть повернути?

Читать на русском

Розшук злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку

Читать на русском
З кредитної карти Приватбанку у жінки невідомі зняли гроші. Коли їх можуть повернути?
Жінка у розпачі та написала заяву у кіберполіцію

Розшук злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку

На сайті відгуків Приватбанка, клієнтка написала, що з її кредитної карти зняли значну суму коштів. При цьому вона ніколи цією картою не користувалася. Що трапилося і яка відповідь банку?

Ситуація, яка трапилась

Одеситка у відгуках на сторінці Приватбанку написала:

«У мене з кредитної карти зняли гроші двома транзакціями на суму 21840 гривен, - повідомила жінка. – Без дзвінків з банку, без підтверджуючих смс і кодів. На сайти я на заходила, свій номер карти ніде не вводила, я взагалі цю карту з собою ніколи і нікуди не носила, ніде нею не розраховувалася. Під час моєї розмови з мамою, у мене пройшли ці дві транзакції. Як так», - питає клієнтка Приватбанку. За її словами вона нічого не підтверджувала, вся історія є в Приват24.

«Побачивши повідомлення в Приват24 про зняття грошей, відразу зателефонувала на гарячу лінію банку, мені підтвердили зняття з якогось сайту мені невідомого. Заблокували карту, прийняли дві заявки на повернення коштів і сказали чекати від 42 до 120 днів. Я написала заяви в поліцію і в кіберполіцію також. Я просто в шоці від того, наскільки гроші не захищені в цьому банку», - обурена жінка.

Вона в розпачі, бо припускає, що поки буде чекати рішення від Приватбанку, їй все рівно прийдеться платити цей борг.

Що відповів банк

За повідомленням Приватбанку, які залишили під відгуком клієнтки написано, що дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. 

«Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки. За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином», - йдеться у відповіді. 

Але в коментарях постраждала жінка ще раз нагадала, що свою кредитну картку ніколи не використовувала і не носила з собою. 

«Вона у мене була видною лише в Приват24», - написала вона. 

Раніше ми писали, що у лютому 2016 року чоловік звернувся до суду через свій вклад у кримському відділенні ПриватБанку. У червні 2022 року суд прийняв остаточне рішення. Справу декілька разів переглядали, суди змінювали рішення. Проте так повністю гроші й не повернули.

Тетяна Самойлова

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.