"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Власниця шуби попала в пастку
Жінка хотіла продати шубу та отримати гроші. Проте, перейшла за посиланням і сама двічі «заплатила» за своє ж хутро. Заяви до ПриватБанку не допомогли повернути заощадження. Тоді жінка пішла до суду.
Жінка розмістила на сайті OLX оголошення про продаж своєї шуби за 3 тис. грн. У грудні 2020 року покупниця забажала придбати хутро. Жінки домовилися, що гроші перерахують через сервіс «безпечна оплата/доставка OLX». Власниця шуби попала в пастку тоді, коли погодилася підтвердити продаж товару та приймання грошей, перейшовши за посиланням у переписці. Після цього жінка двічі сама «заплатила» за свою шубу.
Скриншоти з Приват 24 підтвердили, що з різницею у хвилину з кредитної картки «Універсальна» від ПриватБанку було двічі знято по 3 тис. 156,40 грн. Всього 6 тис. 312,80 грн.
Як тільки власниця шуби це помітила, вона направила на електронну пошту ПриватБанку чотири заявки про скасовування операцій та повернення грошей. У той же день, за її заявою до Єдиного реєстру досудових розслідувань були внесені відомості про відкриття кримінального провадження №12020175040000929 щодо шахрайства.
Для того, аби борги за користування кредитом не накопичувалися, жінка зі своїх коштів повернула на картку вкрадену суму. Однак отримати гроші шляхом умовлянь працівників банку не вийшло і власниця хутра пішла до суду.
У своїй заяві жінка просила суд стягнути з ПриватБанку 6 тис. 312,80 грн вкрадених шахрайкою коштів, компенсувати 20 тис. грн моральної шкоди та стягнути судові витрати. Судячи з даних з судового реєстру, банк не знав про цей позов.
Проте суд дослідив листи ПриватБанку до клієнтки, в яких він повідомляв, що не може повернути переказані кошти. Оскільки при здійсненні переказу були правильно введені номер картки, термін її дії та CVV2 код. Також банк посилався на те, що за законодавством банк не може повертати гроші після їх переказу.
Однак, суд не побачив, що жінка була винною у тому, що шахрайка вкрала її гроші. Не було встановлено, що власниця шуби комусь передавала особисті дані чи конфіденційну інформацію по картці.
Тому у серпні 2021 року суддя Полтавського районного суду прийняла заочне рішення, яким зобов’язала ПриватБанк виплатити жінці втрачені 6 тис. 312,80 грн. У відповідь на таке рішення, адвокат банку намагалася поновити строк на подання заяви та оскаржити відшкодування. Проте це не вдалося.
А ось жінці більш поталанило: додатковим рішенням вона компенсувала собі витрати на адвоката. У вересні 2021 року суд стягнув з ПриватБанку 6 тис. грн за розгляд справи у суд першої інстанції. А в травні 2022 року зобов’язав перерахувати жінці ще 3 тис. 300 грн за роботу в апеляційному суді. Оскаржити це рішення у Верховному Суді банк не зміг.
Інформатор розповідав, що жінка хотіла купити косметику, проте гроші забрав ПриватБанк.