Як відновити втрачене чи пошкоджене пенсійне посвідчення - покрокова інструкція

Що потрібно для відновлення пенсійного посвідчення

Де і як відновити втрачене чи пошкоджене пенсійне посвідчення
Електронне пенсійне посвідчення в мобільному застосунку Дія має таку ж юридичну силу як і традиційне

Якщо пенсіонер втратив чи пошкодив пенсійне посвідчення, він може отримати новий документ. Це можна зробити як на порталі Пенсійного фонду України, так і звернувшившись у сервісний центр територіального органу ПФУ. Також відновити пенсійне можна у мобільному застосунку.

Про те, як відновити втрачене чи пошкоджене пенсійне посвідчення, повідомляє пресслужба Пенсійного фонду України. Для цього потрібно подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення.

Зробити це можна, звернувшись:

При особистому зверненні пред’являється паспорт та заповнюється відповідна заява, до якої додається фото. На вебпорталі електронних послуг Фонду заява на виготовлення пенсійного посвідчення міститься у розділі “Щодо пенсійного забезпечення”.

Якщо подавати заяву з мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, потрібно обрати вкладку “До ПФУ”: розділ “Комунікації до ПФУ” – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

Для подання заяви на виготовлення посвідчення через електронні сервіси Фонду необхідно підготувати скановані копії документів:

  • паспорта,
  • довідки про присвоєння ідентифікаційного номера,
  • підпису (має бути виконаний чорнилами чорного кольору),
  • фотографії.

Пенсійне посвідчення (після виготовлення) буде видано людині в обраному сервісному центрі Фонду (зазначається в заяві). Електронне відображення пенсійного посвідчення в мобільному застосунку Дія, яке генерується після виготовлення пенсійного посвідченням, має таку ж юридичну силу як і традиційне пенсійне посвідчення.

Як перевірити, чи буде у вас пенсія

В Україні для оформлення пенсії потрібно мати достатній страховий стаж. Він нараховується за періоди, коли роботодавець сплачує за працівника відповідні внески. У Пенсійному фонді України розповіли, як можна перевірити, чи сплачує за вас роботодавець внески, чи ні. Для перевірки страхових внесків потрібно скористатися порталом електронних послуг ПФУ.

Для цього потрібно:

  • Зайти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • Увійти в особистий кабінет (це можна зробити за допомогою кваліфікаційного електронного підпису (КЕП), Дія.Підпис, системи GOV.ID або за логіном і паролем, який можна отримати в сервісному центрі територіального органу Фонду);
  • В особистому кабінеті обрати розділ "Мій страховий стаж";
  • Там ви побачите інформацію про набутий страховий стаж.

Відображається там лише той страховий стаж, який був набутий з 2004 року. Страховий стаж більш раннього періоду підтверджують за допомогою Трудової книжки (в паперовому вигляді), або іншими документами з місця роботи.

Проконтролювати сплату ЄСВ роботодавцем та набутий страховий стаж можна в особистому кабінеті в розділі "Моя заробітна плата". Також у разі необхідності можна замовити довідки ОК-5 або ОК-7 та отримати їх в паперовому чи електронному вигляді (за бажанням). Детальну інструкцію від ПФУ можна побачити за посиланням.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube